همشهری آنلاین: دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان اینکه حذف اقتصاد رژیم صهیونیستی از اقتصاد منطقه‌ای و جهانی و تحریم کالاها را از راهبردهای آزادی فلسطین دانست و گفت: رژیم صهیونیستی به کمک آمریکا به دنبال عادی‌سازی روابط با کشورهای اسلامی منطقه است.

سید یحیی رحیم‌صفوی

به گزارش تسنیم، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم‌صفوی امروز در جمع راهپیمایان روز قدس در مصلای نماز جمعه مرکز مازندران اظهار داشت: سلام و درود خدا بر مردم با صلابت مازندران که در آخرین روز ماه مبارک رمضان، حماسه ای بی بدیل خلق کردند.

وی افزود: روز قدس در 80 کشور جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مسجد الاقصی و قبله اول مسلمین با حضور میلیونی خود برگزار شده است.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، انقلاب و دفاع مقدس مازندران، تصریح کرد: مردم مومن، ولایتمدار، شجاع و با فرهنگ مازندران همواره در دفاع از اسلام و مقابله با ظالمان پیشرو و پیشقدم بودند.

سرلشکر رحیم‌صفوی با بیان اینکه غارت ثروت‌های طبیعی ملت‌های منطقه و وابستگی دولت‌های غربی منطقه هدف اصلی قیام 68 ساله اسرائیل در فلسطین بوده است، افزود: اکنون تروریست‌های تفکیری مردم سوریه و عراق را به شهادت رسانده و 9 میلیون مردم سوریه و عراق را آواره کردند.

وی با اعلام اینکه محصول عملکرد گروهک‌های آدم‌کش تروریستی حفظ امنیت و بقای رژیم ننگین صهیونیستی است، افزود: استکبار جهانی می‌خواهد با تجزیه کشورهای عربی، ناامنی را به ایران اسلامی بکشانند که با تلاش شهدای مدافع حرم، دشمن در ناامن سازی ایران شکست خورده است.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان اینکه سرمنشاء تمامی بحران‌های فعلی و عقب‌ماندگی در کشورهای عربی و اسلامی از شمال آفریقا تا غرب آسیا رژیم صهیونیستی، آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها هستند، گفت: اسرائیل می‌خواهد ملت‌های اسلامی را تجزیه و مانع پیشرفت آنان شوند.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به کمک آمریکا به دنبال عادی‌سازی روابط با ترکیه، عراق و کشورهای اسلامی منطقه هستند، افزود: اگر سران ترکیه دست در دست صهیونیست‌ها می‌گذرند، بزرگ‌ترین عامل تنفر بین ملت‌های خود خواهند شد چون 20 میلیون نفر از جمعیت 80 میلیونی ترکیه مسلمان هستند.

سرلشکر رحیم‌صفوی افزود: صهیونیست‌ها در جنگ 33 روزه لبنان، 22 روزه و 50 روزه نوار غزه شکست خورده و هم‌اکنون به طور جدی نگران رشد گروه‌های مقاومت اسلامی در سرزمین فلسطین هستند.

وی با بیان اینکه دولت صهیونیستی در تشکیل دولت خالص یهودی و پاکسازی فلسطین با شکست مواجه شده است، گفت: ساختار سیاسی دولت صهیونیستی مبتنی بر رهبران و احزاب بزرگ صهیونیستی فروریخته شده و در نتیجه آن تنش‌های دائمی سیاسی و اقتصادی و امنیتی در این رژیم جعلی و جنایتکار آشکار شده است.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری در ادامه به بیان آیات و روایات متعددی در رابطه با غلبه مسلمانان بر کفار صهیونیستی پرداخت و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با زوال این رژیم در 25 سال آینده، راهبردهای سیاسی - نظامی، اقتصادی آزادی قدس شریف و فلسطین اشغالی را تشریح کرد و گفت: اتحاد مسلمین و راهبرد مقاومت اسلامی و ادامه جهاد مسلحانه اصلی‌ترین راهبرد آزادی قدس شریف است.

سرلشکر رحیم‌صفوی ادامه داد: تقویت گروه‌های جهادی در منطقه کرانه باختری که حدود 3 میلیون نفر جمعیت دارد، وظیفه مسلمانان جهان است و محور قرار گرفتن فلسطین به‌عنوان مسئله اول جهان اسلام برای ملت‌ها و دولت‌های اسلامی از راهبردهای اصلی رهایی ملت فلسطین از چنگال صهیونیست‌ها است.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان ضرورت استفاده از ظرفیت دیپلماسی کشورهای اسلامی در رفع مشکل ملت فلسطین گفت: باید از ظرفیت افکار عمومی و ظرفیت دیپلماسی 57 کشور اسلامی در جهت بازگرداندن قریب به 6 میلیون آواره فلسطینی به وطن اصلی خودشان استفاده کرد و نیازمندی‌های اقتصادی و تسلیحاتی سازمان رزم مقاومت اسلامی را با استفاده از ظرفیت و قابلیت‌های مردم مسلمان معتقد به آزادی قدس شریف فراهم کرد.

وی حذف اقتصاد رژیم صهیونیستی از اقتصاد منطقه‌ای و جهانی و تحریم کالاها و مبادلات تجاری با این رژیم جعلی و راه‌اندازی جنگ نرم و جنگ روانی علیه اشغالگران فلسطین در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بین‌المللی برای ترک فلسطین و تسریع روند مهاجرت معکوس آن‌ها را از دیگر راهبردهای آزادی فلسطین دانست.

کد خبر 338716

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha