همشهری آنلاین: دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری، قدرت درونی و توان دفاعی کشور را پشتوانه نظام در عرصه بین الملل دانست و گفت: جریان نفاق سبب شده تا استقلال کشور در مسیر خطر قرار گیرد و کشور به سمت وابستگی پیش برود.

 سیدیحیی صفوی

به گزارش ایرنا، این مطلب را سردار سرلشكر پاسدار سیدیحیی صفوی در دیدار كاركنان دفتر حوزه دستیاری و مشاورت فرماندهی معظم كل قوا كه به مناسبت فرارسیدن ماه رجب برگزار شد، عنوان كرد.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی سیدیحیی صفوی، وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب افزود: مقام معظم رهبری برخی موضوعات را بدلیل حساسیت آن خیلی سربسته و كلی مطرح می كنند و موضع گیری های ایشان تفاوت های بسیاری با دیگر مسئولان دارد و این تفاوت ها ناشی از عمق نگاه و آگاهی و اشراف ایشان نسبت به مسائل مختلف است.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری ادامه داد: موضعی كه ایشان در خصوص برخی مسائل اخیر اتخاذ كردند، موضع رهبری است كه عادل و آگاه به زمان است و موضوع خیانت موضوع بسیار مهمی است و كلمه خیانت بار مفهومی و معنایی بسیاری دارد.

وی افزود: ما پاسدارها با عهد و پیمانی كه با خدا بسته ایم در راه حفاظت از انقلاب اسلامی و میهن اسلامیمان ایستاده ایم و آماده ایم در راه انقلاب و اسلام و رهبری فداكاری كنیم اما برخی مانند كسانی هستند كه هم با این طرف هستند و هم با طرف دیگر.

سرلشكر صفوی گفت: بدون تردید نعمت اسلام و ولایت فقیه بزرگترین نعمتی است كه خداوند به ما داده است، بدون ولایت فقیه نه این انقلاب و نه جنگ به پیروزی می رسید و كشور در این اوضاع آشوب بیست و چند ساله نمی توانست امن باشد.

وی با اشاره به رویكر كنونی دشمنان انقلاب افزود: دشمنان انقلاب اسلامی، آنهایی كه با وقوع انقلاب اسلامی و در پی آن در هشت سال دفاع مقدس در دنیا تحقیر شدند، مدتها است به این رویكرد رسیده اند كه انقلاب اسلامی را از درون استحاله كنند و ارزشها و اصول انقلاب اسلامی را از آن بگیرند و فضای فكری حاكم بر جامعه را به سمت اهداف و برنامه های خود هدایت كنند و برخی در این میان نقش پیاده نظام دشمن را ایفا می كنند.

سرلشكر صفوی گفت: دشمنان و پیاده نظام آن بدنبال این هستند تا قدرت درونی انقلاب را تضعیف و اصلی ترین مولفه و پشتوانه انقلاب یعنی مردم را از انقلاب جدا كنند.

وی ادامه داد: تاریخ اسلام عبرت آموز و چراغ راه آیندگان است. بحران های پیرامونی كشور و حوادث دهه های گذشته، هر عقل سلیمی را وادار می كند تا قدرت و توان دفاعی كشور را توسعه و افزایش دهد، نباید از دشمنان غافل شد. تاریخ سی سال گذشته و پیش از آن نشان می دهد كه آمریكا دشمن اصلی ملت ایران است.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: ایران اسلامی كشوری جنگ طلب نیست و بدنبال صلح و آرامش در منطقه است اما به هر تهدید و تجاوزی كه تمامیت ارضی و استقلال كشور را با چالش مواجه كند، پاسخی محكم و سخت خواهیم داد و در این موضوع با احدی تعارف نداریم.

وی در ادامه با اشاره به جریان نفاق و سیر تاریخی رفتار آن در مقابل جبهه اسلام گفت: اسلام در طول تاریخ هر كجا مقابل با جبهه كفر و شرك ایستاد پیروز شد و هر كجا مقابل نفاق ایستاد با چالش جدی روبرو شد. هم در گذشته و هم اكنون در كشور یك سری منافق داریم البته این موضوع منحصر به زمان حال نیست و اكنون نیز در كشور برخی ها نفاق دارند و نفاق برخی خواص مردم را متحیر می كند.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری ادامه داد: باید رهبرمان را بشناسیم و آگاهانه و با شجاعت از مواضع رهبری دفاع كنیم، آنچه مسلم است هر كسی با ولایت فقیه در افتاد از چارچوب انقلاب اسلامی و نظام سیاسی خارج شده و در بین مردم رسوا و سرانجام شكست خورده و دچار سوءعاقبت می شود.

وی با اشاره به سخنان حكیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری در جمع زائران حرم رضوی و در تشریح خسارت های جریان نفاق به كشور گفت: باید پاسداران، اندیشمندان، نخبگان و خواص جامعه نسبت به تغییر و تحولات اجتماعی حساس باشند. آنچه پشتوانه نظام در عرصه بین الملل است، قدرت درونی و توان دفاعی كشور است، اما متاسفانه اقدامات جریان نفاق سبب شده تا استقلال كشور در مسیر خطر قرار گیرد و این عده كشور را به سمت وابستگی پیش ببرند.

کد خبر 330215

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha