همشهری آنلاین: دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت : بهترین راه مبارزه با نا امنی ها تشخیص ریشه های آن است و با این شناخت می توان با برنامه ریزی دقیق ضریب امنیت را ارتقا بخشید.

رحیم صفوی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ؛ سرلشکر رحیم صفوی پس از ورود به سیستان و بلوچستان در نشست مشترک با فرماندهان انتظامی با اشاره به اینکه وضعیت امنیتی استان نسبت به 2 سال گذشته بسیار مطلوب شده است اظهار داشت: حجم بسیار زیادی از مواد مخدر تولید شده در افغانستان از طریق سیستان و بلوچستان به سایر استانها و به کشورهای غربی قاچاق می شود که باید جلوی این پدیده شوم را گرفت.

وی توجه به مشکلات ساختاری و تشکیلاتی در راه مبارزه با مواد مخدر را مهم ارزیابی کرد و افزود: در این مبارزه باید ساختارها منسجم تر و با وحدت فرماندهی و رفع خلاءهای موجود برنامه ریزی های دقیق طرح ریزی تا در راه مبارزه با مواد مخدر به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: دشمنان نظام با گسترش مواد مخدر در بین جوانان و رواج شبکه های اجتماعی و ماهواره ای تلاش می کنند که بنیان خانواده های ایرانی را مورد هدف قرار دهند.

وی تصریح کرد: فقر، جهل و رواج تفکرات انحرافی از طریق فضاهای مجازی یک تهدید مهم است و برای کنترل و کاهش آسیب های آن باید برنامه های منسجم تدوین و اجرا شود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا شناخت دقیق از چالش ها و تهدیدات را برای مقابله با شبکه های اجتماعی بسیار مهم دانست و اظهار داشت: ما باید حرکت این روندها به سمت مسائل امنیتی یا منطقه ای و غیره را درست تشخیص دهیم و مناسب با آنها برنامه تدوین کنیم.

سرلشکر صفوی گفت: با وجود امنیت پایدار در سیستان و بلوچستان، احساس امنیت در این منطقه پایین است و همه به ویژه اصحاب رسانه برای ارتقا احساس امنیت باید تلاش کنند تا سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری به این استان جذب شوند.

وی خدمت رسانی به مردم را ارزشمند توصیف کرد و افزود: در ارائه خدمات و کمک به مردم باید با مهربانی رفتار کرد تا کرامت و شان آنان حفظ شود اما با مخلان امنیت و قاچاقچیان باید قاطعانه برخورد کرد.

کد خبر 343630

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha