همشهری آنلاین: دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: دولت در پنج ساله ششم توجه بیشتری در حوزه سلامت و خدمات‌رسانی داشته باشد.

صفوی

به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی در پانزدهمین مجمع خیرین موسسه خیریه امدادگران عاشورا که با حضور جمعی از پزشکان، پرستاران و امدادگران دوران دفاع مقدس در سالن خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، این مطلب را عنوان کرد.

وی ادامه داد: قطعا کاری که شما خیرین عزیز و جامعه پزشکی خیر در این موسسه انجام می‌دهید، مورد عنایت و توجهات حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت فاطمه الزهرا(س) است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: خواهشی که از زحمتکشان این موسسه خیریه دارم این است که در یک برنامه 5 ساله، جمعیت خیرین این موسسه را از 9 هزار نفر به 20 هزار نفز افزایش دهند، خدمات درمانی را از 30 هزار نفر به 50 هزار نفر برسانند و 30 شعبه شهرستانی ایجاد شود.

سرلشکر صفوی با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی ایران سرمایه‌های فراوانی وجود دارد، بر توجه مسئولان به استان‌های محروم تاکیدکرد و گفت: اگر راه آهن مشهد، زاهدان، چابهار ایجاد شود، ظرفیت‌های بالایی برای پیشرفت و توسعه در کشور به وجود خواهد آمد.

وی تصریح کرد: اگر دیروز استان خوزستان به واسطه نفت و منابع طبیعی مرکز توسعه و پیشرفت کشور شد، مطمئنا در آینده‌ای نزدیک چابهار، سواحل مکران و کنارک که در دنیا به لحاظ اقلیمی بی‌نظیر هستند، باعث پیشرفت و توسعه کشور خواهند شد.

وی با بیان اینکه رمز موفقیت خیریه‌ها در شفافیت، پایداری و خلاقیت نهفته است، گفت: خیرین باید بدانند پولی که می‌دهند در کجا و برای چه کاری صرف می‌شود.

کد خبر 351526

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha