همشهری آنلاین: منابع آگاه در لبنان اعلام کردند سفارت سعودی در بیروت اتاق عملیات جاسوسی برای جمع‌آوری اطلاعات و تحویل به رژیم صهیونیستی تشکیل داده است تا حزب‌الله را در جنگ احتمالی هدف قرار دهند.

سفارت عربستان در بیروت جاسوسخانه اسرائیل علیه حزب الله است

به گزارش خبرگزاری فارس، منابع ویژه‌ در لبنان به نقل از گزارش‌های اطلاعاتی از وجود هسته‌های اطلاعاتی عربستان سعودی در لبنان خبر دادند.

به گزارش وبگاه نشریه فلسطینی «المنار» چاپ بیت المقدس، این منابع گزارش دادند که عربستان سعودی در لبنان چندین هسته اطلاعاتی تشکیل داده و مأموریت‌ آن‌ها جمع آوری اطلاعات از حزب الله و ارسال آن رژیم صهیونیستی است.

به گفته این منابع، این هسته‌ها و گروه‌های اطلاعاتی پیوسته با رهبرانی در موسسات وابسته به «سعد الحریری» رئیس جریان المستقبل و «سمیر جعجع» رئیس حزب «القوات اللبنانیه» در ارتباط بوده و به نفع سرویس اطلاعات عربستان سعودی کار می‌کنند.

این منابع افزودند که این رهبران مورد حمایت مالی ریاض بوده و از این هسته‌های اطلاعاتی عربستان حمایت می‌کنند.

به گفته این منابع، در داخل سفارت عربستان سعودی اتاق عملیات تجسس تشکیل شده که بر این هسته‌ها نظارت دارد و اقدام به جذب مزدورانی کرده تا در صورت وقوع جنگ بین رژیم صهیونیستی و حزب‌الله از آن‌ها استفاده کنند.

از دیگر مأموریت‌های این هسته‌های اطلاعاتی آماده‌سازی برای عملیات تروریستی در لبنان است.

این منابع آگاه تأکید کردند که رژیم وهابی عربستان سعودی با رژیم اشغالگر قدس هم پیمان شده و برای این رژیم اطلاعات جمع می‌کند تا در جنگ احتمالی اسرائیل با حزب‌الله از تل آویو حمایت کند.

اخبار منابع آگاه حاکی از آن است که رژیم آل سعود برای ایجاد فتنه خونین در نوار غزه نقشه‌هایی را طراحی کرده است؛ به گونه‌ای که از رهبران اخوان المسلمین خواسته است که از جنبش حماس بخواهند در مقابل حمایت رژیم سعودی از این جنبش و حمایت مالی از آن، دست از مقاومت بردارد و گروه‌های مسلح غزه از جمله جنبش جهاد اسلامی را هدف قرار دهد.

دیروز، «عاموس یادلین»، رئیس اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی بین سال‌های 2006 تا 2009، در مصاحبه‌ای روز سه‌شنبه تأیید کرده که عربستان در جنگ اسرائیل با حزب‌الله معروف به جنگ 33 روزه، از رژیم صهیونیستی حمایت اطلاعاتی کرده است.

کد خبر 340745

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha