سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: جنبش انصارالله یمن شب گذشته از کشته شدن ۷ نظامی عربستانی در مرز مشترک یمن وعربستان توسط تک تیراندازهای ارتش وکمیته های مردمی یمن پس از ادعای رسانه های عربستانی در خصوص کشته شدن چهار غیر نظامی در خاک این کشور خبر داد.

 کشته شدن ۷ نظامی عربستان در مرز مشترک با یمن

به گزارش ايرنا به نقل از خبرگزاری رسمی یمن (سبا)، یک منبع نظامی گفت: یگان های تک تیرانداز ارتش یمن پنج نظامی عربستانی را در جبل الدخان ودو نظامی دیگر را در دو موضع العبادیه والمعنق در جنوب عربستان هدف قرار دادند.

این منبع افزود: یگان موشکی ارتش یمن همچنین با هدف قرار دادن نظامیان عربستانی در موضع المعزاب عربستان وشلیک موشک به آن، یک موشک دیگر به اردوگا ابوالمض ودو موشک به کارخانه سیمان والمعنق در جازان شلیلک کردند.

هنوز رسانه های عربستانی نسبت به کشته شدن 7 نظامی عربستانی در مرز دو کشور واکنشی نشان نداده است.

هواپیماهای عربستانی با بمباران مواضع ارتش وکمیته های مردمی یمن درنوار مرزی مشترک با این کشور حمله موشکی ارتش یمن را تلافی کردند.

هواپیماهای عربستانی شب گذشته دو شهرک مسکونی باقم وکتاف در نوار مرزی را بمباران کردند.

متجاوزان عربستانی امروز سه شنبه نیز دو شبکه مخابرات در شهر کتاف ویک شبکه دیگر مخابرات در منطقه وادی آل ابوجباره در استان صعده را نیز بمباران کردند.

هواپیماهای عربستانی طی دو نوبت منطقه البقعه در منطقه مران شهر حیدان را بمباران وخسارت زیادی به شهروندان واموال آنها وارد کردند.

عربستان در فروردین ماه سال گذشته و در سکوت رسانه های عربی و بین المللی و با حمایت کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا و دیگر هم پیمانان عرب خود به بهانه بازگرداندن دولت قانونی این کشور، یمن را هدف حملات زمینی، هوایی و زمینی خود قرار داد.

بر اثر این حملات، یمن به کشوری کاملا ویران تبدیل شده و هزاران یمنی نیز در این حملات جان خود را از دست داده و میلیون ها نفر دیگر نیز آواره شدند.

کد خبر 341945

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha