مردی که در تلگرام خود را یک زن جا زده و توانسته بود به بهانه ازدواج دست به کلاهبرداری ۶۰ میلیون تومانی از یک مرد بزند، دستگیر شد.

رئيس پليس فتاي كرمان با بيان اين خبر گفت: در پي مراجعه فردي به پليس فتا و شكايت او مبني بر كلاهبرداري 60ميليون توماني از وي در اينترنت پرونده‌اي در اين خصوص در پليس فتا تشكيل شد. سرهنگ كامبيز اسماعيلي افزود: ماجرا از اين قرار بود كه شاكي حدود يك سال در شبكه اجتماعي تلگرام با فردي كه خود را يك خانم معرفي كرده بود آشنا شده و به هم قول ازدواج داده بودند.

شاكي به خيال اينكه همسر ايده آل خود را پيدا كرده در طول اين مدت مبلغ 60ميليون تومان به‌صورت‌هاي مختلف به‌حساب متهم واريز كرده بود. اين مرد زن‌نما چنان اعتماد شاكي را جلب كرده بود كه در آخرين مرحله فرد مورد نظر پول بازنشستگي پدرش را نيز به‌حساب خانم تلگرامي واريز كرد و بعد از آن متهم ارتباط خود را با شاكي قطع كرد.

سرهنگ اسماعيلي گفت: با شكايت اين مرد، تحقيقات مأموران براي دستگيري متهم آغاز شد و در نهايت كارشناسان پليس فتا موفق به شناسايي متهم كه يك مرد است و خود را جاي خانم معرفي كرده بود، شدند و وي دستگير شد. متهم پس از مواجه شدن با مدارك پليسي به جرم خود اعتراف كرد و تحقيقات تكميلي در اين پرونده ادامه دارد.

کد خبر 340405

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha