تصادف خودروی آدم‌ربایان با سگی در جاده، باعث فرار دختر جوان از چنگال دو جوان که نیت شومی در سرداشتند، شد.

مدتي قبل پرستار 20ساله يكي از بيمارستان‌هاي غرب استان ‌تهران نزد پليس رفت و از خبر از ماجراي آدم‌ربايي داد. او گفت:‌ حوالي ساعت 20از محل كارم بيرون آمدم تا به خانه‌ام در جنوب تهران بروم. درحالي‌كه منتظر تاكسي بودم يك خودروي سمند مقابلم ايستاد. به جز راننده، شخص ديگري در صندلي جلو نشسته بود كه من فكر كردم مسافر است.

وقتي سوار ماشين شدم ناگهان سرنشين خودرو به صندلي عقب آمد و با چاقو مرا تهديد به مرگ كرد. او با تهديد و ضرب و شتم اموالم را سرقت كرد در همين هنگام راننده كه هول شده بود ناگهان با يك سگ كه وسط جاده بود تصادف كرد. من هم از فرصت استفاده كردم و از ماشين بيرون پريدم. با شكايت دختر جوان پرونده در اختيار قاضي سهرابي بازپرس شعبه نهم دادسراي جنايي تهران قرار گرفت و مأموران چند روز بعد خودروي سمند را شناسايي كردند.

در بررسي‌ها مشخص شد كه خودرو سرقتي است و راننده آن در بازجويي‌ها اعتراف كرد كه با همدستي دو نفر از دوستانش خودرو را سرقت كردند اما در ماجراي آدم‌ربايي نقشي نداشته است. با راهنمايي وي چند روز پيش دو متهم آدم‌ربا دستگير شدند و ديروز در مقابل بازپرس پرونده اقرار كردند كه نيت شومي در سر نداشتند و فقط قصد داشتند اموال شاكي را سرقت كنند. اين دو متهم منكر سرقت خودرو شدند و اقرار كردند كه ماشين را دوست‌شان سرقت كرده و در اختيار آنها قرار داده است. به گزارش همشهري، تحقيقات از متهمان ادامه دارد.

کد خبر 340523

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha