مرد جوان که با انگیزه لذت بردن از جنایت، نقشه قتل‌های سریالی در زنجان را کشیده بود، پس از نخستین قتل با تیزهوشی پلیس به دام افتاد.

 اين مرد و همدستش با ربودن دانش‌آموزي 17ساله، او را به يك باغ كشاندند و به طرز هولناكي به قتل رساندند.بعدازظهر 21تيرماه امسال مأموران پليس زنجان در جريان ناپديدشدن مرموز نوجوان 17ساله‌اي به نام محمدامين قرار گرفتند. خانواده‌اش مي‌گفتند كه آن‌روز پسرشان براي ديدن يكي از دوستانش از خانه خارج شده اما پس از آن موبايلش خاموش شده و ديگر به خانه برنگشته است. از آنجايي كه ناپديد شدن پسرنوجوان مرموز به‌نظر مي‌رسيد، تحقيقات مأموران براي يافتن ردي از او شروع شد اما با گذشت يك روز، زماني كه سرنخي از وي به‌دست نيامد، پرونده در اختيار پليس آگاهي استان زنجان قرار گرفت.

خانواده محمدامين نگران فرزندشان بودند و اين در حالي بود كه هنوز ردي از او به‌دست نيامده بود. پليس در اين مرحله با فرضيه‌هاي مختلفي روبه‌رو بود. اين احتمال وجود داشت كه نوجوان گمشده گرفتار آدم‌ربايان شده يا اينكه از سوي افرادي به قتل رسيده است. در چنين شرايطي تيمي از كارآگاهان زيرنظر سرهنگ جعفر رحمتي، رئيس پليس آگاهي استان زنجان وارد عمل شدند و بررسي‌هاي تخصصي براي يافتن ردي از نوجوان گمشده كليد خورد.

كارآگاهان براي پي بردن به حقيقت به شناسايي نوجوان 17ساله‌اي پرداختند كه آخرين بار محمدامين براي ديدن او از خانه خارج شده بود. اين تحقيقات در نهايت آنها را به جواني 32ساله و نوجواني 17ساله رساند كه در ناپديد شدن محمدامين نقش داشتند. متهمان در يك عمليات ضربتي در زنجان دستگير شدند و با اعترافات آنها، نقشه هولناكي كه جوان 32ساله براي قتل‌ محمدامين و قتل‌هاي سريالي كشيده بود، برملا شد. اين مرد در اعترافاتش گفت:

از مدتي قبل به فكر قتل‌هاي سريالي افتادم. كنجكاو بودم كه لحظه مرگ يك نفر را ببينم و احساس مي‌كردم كه از اين كار لذت مي‌برم. براي اجراي نقشه‌ام نياز به يك همدست داشتم. نوجوان 17ساله‌اي را از قبل مي‌شناختم و سراغش رفتم و با حرف‌هايم راضي‌اش كردم كه با من همدست شود. نقشه‌مان اين بود كه از طريق او، همكلاسي‌هايش يا ديگر پسربچه‌ها را فريب داده و پس از انتقال به محلي خلوت به قتل برسانيم. نخستين طعمه‌مان محمدامين بود. همدستم همكلاسي‌ او بود و روز حادثه‌به بهانه‌اي او را از خانه بيرون كشاند.

وقتي محمدامين به سر قرار آمد، خواستم سوار پرايدم شود تا دوري بزنيم. پس از آن او را به محل جنايت كه باغي حوالي آزاد‌راه زنجان- تبريز بود برديم و طبق نقشه‌اي كه در سر داشتم، با ضربات چاقو به قتل رسانديم. بعد هم جسدش را آتش زديم و همانجا دفنش كرديم. ما قصد داشتيم به قتل‌هايمان ادامه دهيم و من فهرستي از پسربچه‌هاي ديگر براي ارتكاب قتل‌هاي سريالي در ذهن داشتم كه پيش از عملي كردن نقشه‌ دستگير شديم. با اعترافات هولناك مرد جوان و همدستش، كارآگاهان راهي محلي شدند كه جنايت در آنجا رخ داده بود و به اين ترتيب جسد محمدامين 2روز پس از ناپديد شدنش از دل زمين بيرون كشيده شد. هم‌اكنون براي هر دو متهم پرونده كه (م - ف و الف - ت) نام دارند قرار بازداشت صادر شده و تحقيقات تكميلي درخصوص اين پرونده ادامه دارد.

کد خبر 340257

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha