دوشنبه ۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
۰ نفر

خدمتکار جوان که قصد ازدواج داشت به‌دلیل اینکه از عهده هزینه‌های شروع زندگی مشترک بر نمی‌آمد با همدستی نامزدش نقشه سرقت از خانه صاحبکارش را طراحی و اجرا کرد.

متهمان

رسيدگي به اين پرونده چندي قبل در كلانتري 133شهرزيبا آغاز شد. شاكي به مأموران گفت خدمتكارش كه زني جوان است با همدستي 2مرد جوان از خانه‌اش سرقت كرده است. او در توضيح آنچه اتفاق افتاده بود، گفت: از 2سال قبل زني جوان به‌عنوان خدمتكار در خانه‌ام مشغول به‌كار شد و در مدت كوتاهي توانست اعتمادم را نسبت به‌خودش جلب كند.

وي ادامه داد: روز حادثه او يك ليوان آبميوه به من داد اما بعد از نوشيدن آن دچار سردرد و سرگيجه شديدي شدم و همان موقع 2مرد جوان وارد خانه شدند و دست و پايم را بستند و حدود 20ميليون تومان پول نقد و مدارك از خانه‌ام سرقت كردند. به‌دنبال اين شكايت گروهي از مأموران راهي خانه خدمتكار جوان در منطقه خزانه شدند اما او بعد از سرقت به محل نامعلومي فرار كرده بود.

در اين ميان فاش شد دختر جوان از مدتي قبل با جواني آشنا شده و قصد ازدواج با وي را دارد. اطلاعات به‌دست آمده نشان مي‌داد اين جوان پيك موتوري يك رستوران است. به اين ترتيب وي در عملياتي ضربتي دستگير و در بازرسي از خانه‌اش همه اموال مسروقه كشف شد.اين جوان به سرقت با همدستي دختر مورد علاقه‌اش و يكي ديگر از دوستانش اعتراف كرد و در ادامه 2متهم ديگر نيز دستگير شدند.

دختر جوان گفت: طي 2سالي كه در خانه شاكي كار مي‌كردم اطلاعات دقيقي درباره محل نگهداري پول‌ها و طلاهايش به‌دست آوردم تا اينكه مدتي قبل وقتي به رستوراني رفته بودم با مرد مورد علاقه‌ام آشنا شدم و با يكديگر قرار ازدواج گذاشتيم اما چون براي شروع زندگي دستمان خالي بود من پيشنهاد كردم به خانه‌اي كه در آنجا كار مي‌كنم دستبرد بزنيم. اما هنگام سرقت متوجه شديم پول‌ها و طلاها خيلي كمتر از چيزي است كه فكرش را مي‌كرديم. به گفته سرهنگ سعدالله گزافي، رئيس پايگاه دوم پليس آگاهي هر سه‌متهم در بازداشت به‌سرمي‌برند و تحقيقات از آنها ادامه دارد.

کد خبر 338372

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha