جمعه ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
۰ نفر

سارق النگوی عتیقه پیرزن پس از یک سال فرار در زندان شناسایی شد. اوایل اردیبهشت سال گذشته زن سالخورده‌ای به اداره پلیس پایتخت رفت و خبر از سرقت کیفش داد.

او گفت: براي خريد از خانه‌ام در شرق تهران بيرون آمدم اما در داخل كوچه موتورسواري كيفم را قاپيد و فرار كرد. داخل كيفم موبايلم، مدارك، مقداري پول و يك النگوي عتيقه بود. اين النگو حدود 100ميليون تومان ارزش داشت، عتيقه بود و قدمت تاريخي داشت و آن را از اجدادم به ارث برده بودم. با شكايت اين زن تحقيقات مأموران آغاز شد تا اينكه پس از 6ماه جواني كه موبايل مالباخته را در اختيار داشت، دستگير شد. او مدعي شد كه گوشي را چند روز قبل‌تر از مردي به‌نام حسين خريده است.

تحقيقات حاكي از آن بود كه حسين سابقه‌دار است و مدتي قبل به جرم سرقت دستگير شده و در زندان فشافويه است. در ادامه متهم براي انجام تحقيقات به شعبه پنجم دادسراي ويژه سرقت منتقل شد و پيش روي قاضي علي وسيله ايرد موسي قرار گرفت. او در ابتدا خود را بي‌گناه مي‌دانست اما وقتي در برابر شاكي قرار گرفت چاره‌اي جز اقرار به كيف‌قاپي نديد. اين مرد اما مدعي شد كه داخل كيف النگويي وجود نداشته است. اين متهم براي انجام تحقيقات بيشتر و شناسايي شاكيان و همدستان احتمالي در اختيار مأموران اداره هجدهم پليس آگاهي تهران قرار گرفت.

کد خبر 337346

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha