همشهری آنلاین: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از پایان عملیات تخلیه آب و ادامه عملیات جست‌وجو و آواربرداری در حادثه شهران خبر داد.

به گزارش ايسنا، سیدجلال ملکی درباره آخرین وضعیت عملیات آتش‌نشانان در پی حادثه انفجار روز گذشته در شهران اظهار کرد: حوالی ساعت 4:30 بامداد جمعه با انفجار لوله گاز آتش‌نشانان به این محله اعزام شده و همچنان بخش‌های مختلف عملیات‌شان در پی این حادثه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه پس از اطفاء حریق آتش‌نشانان در عملیات تخلیه آب، جست‌وجو و آواربرداری را آغاز کردند، اظهار کرد: در پی شکسته شدن لوله آب حجم زیادی از آب وارد گودال شده بود که عوامل آتش‌نشانی با استفاده از پمپ‌های آب اقدام به تخلیه آب درون تونل کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه ساعاتی پیش عملیات تخلیه آب به پایان رسید، اظهار کرد: با توجه به اعلام گزارش مفقودین گروهی از غواصان آتش‌نشانی نیز عملیات جست‌وجو در آب را انجام می‌دادند که البته تا این لحظه مورد کشف جسدی گزارش نشده است.

ملکی با بیان اینکه در حال حاضر عملیات آواربرداری و جست‌وجو در محل حادثه ادامه دارد، گفت: هنوز مشخص نیست که چه زمانی عملیات آتش‌نشانان در محل به پایان می‌رسد اما آنچه که قطعی است این است که همچنان عوامل آتش‌نشانی با تمام توان و امکانات خود عملیات جست‌وجو را پیش می‌برند.

وی با اشاره به عملیات 30 ساعته آتش‌نشانان در شهران درباره اینکه آیا تاکنون جسدی کشف شده یا خیر به ایسنا گفت: عوامل آتش نشانی در حال جست‌وجو هستند و تاکنون گزارشی مبنی بر کشف جسد و یا مورد فوتی ناشی از این حادثه به دست ما نرسیده است. بنابراین تا به این لحظه باید گفت که این حادثه مورد فوتی نداشته است.

کد خبر 337397

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha