دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
۰ نفر

مرد میانسال پس از مصرف تریاک سرب دار دچار مسمومیت شد و جانش را از دست داد.

صبح ديروز مسئولان بيمارستان لقمان با قاضي سعيد احمدبيگي بازپرس جنايي تهران تماس گرفتند و خبر از مرگ مرموز مردي براثر مسموميت دادند. در چنين شرايطي گروهي از افسران تجسس با دستور قاضي جنايي، تحقيقات خود را براي رازگشايي از مرگ اين مرد شروع كردند. قرباني مردي 52ساله بود كه به‌دليل مسموميت به بيمارستان منتقل شده اما به‌دليل وخامت حالش، تلاش پزشكان براي نجات جان او فايده‌اي نداشت. هنوز علت مسموميت مرد ميانسال معلوم نبود تا اينكه خانواده‌اش در تحقيقات به پليس اعلام كردند كه وي گاهي ترياك مصرف مي‌كرده است. شب حادثه پس از خريد ترياك و خوردن آن ناگهان حالش بد شد و خانواده‌اش ‌او را به سرعت به بيمارستان رساندند كه وي در نهايت جان باخت.

به اين ترتيب مشخص شد كه مسموميت قرباني، بر اثر مصرف بيش از حد مواد‌مخدربوده است اما در تحقيقات بيشتر معلوم شد كه مسموميت مرگبار او ناشي از سربي بوده كه در ترياك وجود داشت.براساس اين گزارش، طي هفته‌هاي اخير معتادان زيادي كه از ماده مخدر ترياك استفاده مي‌كنند به‌دنبال مسموميت ناشي از سرب راهي بيمارستان شده‌‌اند؛ حال آنكه اين‌نوع مسموميت كشنده است و با توجه به كمبود داروي پادزهر، عده زيادي از اين افراد جانشان را از دست داده‌اند.

بررسي‌ها نشان مي‌دهد كه قاچاقچيان براي سود بيشتر سرب را كه قيمت كمي دارد با مقداري ترياك مخلوط كرده و با فروش آن به مشتريان خود، سرشان را كلاه گذاشته و آنها را تا پرتگاه مرگ مي‌كشانند. اين تنها حادثه مرگبار نبود كه به قاضي احمدبيگي گزارش شد و چند روز پيش نيز مرد ديگري بر اثر مسموميت مرگبار ناشي از ترياكي كه با سرب مخلوط شده بود جانش را از دست داد.

کد خبر 336954

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha