چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۸۶ - ۱۰:۱۱
۰ نفر

عیسی محمدی: سیم کارت الیاس‌سل، بدون نیاز به گوشی و بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای. محل ثبت‌نام: مراکز عرضه میوه ممنوعه در سراسر کشور!

وقتی مردم، درباره چیزی اس‌ام‌اس یا جوک و لطیفه و جمله‌قصار اختراع می‌کنند ( که ما ایرانی‌ها، حقیقتا ً در این یک مورد، نظیر نداریم)، یعنی که یک خبرهایی هست؛  یعنی که یک پدیده‌ یا اتفاقی افتاده که دست بر قضا، مردم را حسابی قلقلک داده و درگیر کرده؛ آن‌قدر که درباره‌اش فکر کنندو خلاقیت به خرج بدهند و جوک و لطیفه و اس‌ام‌اس یا جمله قصار بسازند.

سریال‌های رمضانی تلویزیون هم، از این دسته اتفاق‌ها و پدیده‌ها می‌توانند باشند؛ که معمولا ً هم هستند. البته همه چیز بستگی دارد به مدیران شبکه‌ها و طراحان و برنامه‌ریزانش، که چطور از این فرصت به دست آمده، نهایت استفاده را ببرند.

حالا موضوع مناقصه چی‌ هست؟
از آن‌جایی که توی این 3-2 ساله، سوپراستار اصلی سریال‌هایی که گل کرده‌اند، شیطان بوده است، موضوع مناقصه هم همین شیطان است ( پناه بر خدا! به حق حرف‌های ندیده و نشنیده!)

خب، این یعنی چی؟
این یعنی که تلویزیونی‌ها، دارند دنبال بهترین شیطان‌تر و تمیز دم‌دست می‌گردند که خلق‌الله را آنچنان پای تلویزیون میخکوب کند که حتی نتوانند افطاری‌شان را بخورند!  آنچنان آن‌ها را با خودش درگیر کند که هر جایی هستند، خودشان را برسانند تا خوب تماشایش کنند.

حالا مناقصه چه شرایطی دارد؟
تلویزیونی‌ها، بیشتر از این که دنبال فیلمنامه قوی یا قصه خوب یا کارگردان کاردرست بگردند، دارند دنبال یک شیطان خوب می‌گردند!یعنی در حقیقت، دارند دنبال یک شخصیت خیلی‌تر و تمیز می‌گردند. این شیطان مناقصه تلویزیونی‌ها، باید حداقل‌های زیر را دارا باشد:

باور پذیر باشد: ببینید قرار نیست که اودیسه فضایی یا جنگ ستارگان بسازند که؛ قرار است اتفاق‌های سریال توی همین ایران خودمان بیفتد. یعنی یک‌جورهایی مثل دلال سرکوچه‌مان، باید شیطانش باور پذیر باشد (البته اگر به صنف دلال بر نخورد!)

تو دل برو باشد: یک وقت فکرهای ناجور نکنید! این ما آدم‌ها هستیم که از شیطان، توی ذهن‌مان موجود بدهیبتی ساخته‌ایم، وگرنه این‌قدرها هم بد شکل و شمایل نیست. حتی می‌تواند نسبتا ً خیلی بدشکل هم نباشد ( دیگر مصداق نمی‌آوریم که ناجور می‌شود).

خواهشا بیکار باشد: آقا، شیطان را وکیل می‌کنند، یک عده شاکی می‌شوند، زن می‌کنند، یک عده دیگر شاکی می‌شوند، بازیچه شیطان را دکتر می‌کنند، جامعه پزشکی شاکی می‌شود! بابت پیشگیری از این‌ موردها، شیطان مورد نظر بیکار باشد بهتر است (خوشبختانه دیوار جامعه بیکاران کشور، کوتاه‌تر از این حرف‌هاست).

خلاصه اگر چنین شیطان‌هایی توی دست و بال‌تان داشتید یا حتی مصداق خارجی‌اش را هم سراغ داشتید (البته بلانسبت مخاطبان عزیز ما)،می‌توانید تولید یک سریال سفارش بگیرید.

کد خبر 33661

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز