دستگیری معلم انگلیسی که گفته می‌شود طی ۹ سال اقامت در مالزی از دست‌کم ۲۰۰ کودک سوءاستفاده کرده است، مردم مالزی را در شوک و خشم فروبرد.

حوادث

اين معلم 30ساله كه ريچارد هاكل نام دارد از سال 2006به‌عنوان معلم زبان انگليسي در كوالالامپور مشغول به‌كار شده و بررسي‌ها نشان مي‌دهد كه بيشتر فرزندان خانواده‌هاي فقير را مورد آزار و اذيت قرار مي‌داده است. اين مرد اواخر سال 2014زماني كه براي كريسمس راهي انگلستان شده بود در فرودگاه توسط پليس دستگير شد.

در حقيقت مأموران پليس از چند‌ماه قبل‌تر در جست‌وجوي اين مرد شيطان‌صفت بودند چرا كه آنها در جريان بررسي‌ وب‌سايت‌هايي كه اقدام به انتشار تصاوير آزار و اذيت كودكان مي‌كردند، به فردي رسيدند كه با نام مستعار اقدام به انتشار عكس‌هايي از سوءاستفاده از ده‌ها كودك زير 12سال كرده بود.

تحقيقات نشان مي‌‌داد كه اين فرد با سوءاستفاده از كودكان و انتشار تصاوير آنها قصد درآمدزايي دارد و از همان زمان تحقيقات براي شناسايي هويت واقعي او شروع شد تا اينكه درنهايت مشخص شد اين مرد، يك معلم انگليسي است كه در مالزي به سر مي‌برد. به اين ترتيب بود كه ريچارد پس از 9سال آزار و اذيت كودكان، دستگير و پس از محاكمه در دادگاهي در انگليس به حبس ابد محكوم شد.

خبر دستگيري اين مرد تا مدت‌ها مخفي باقي ماند تا اينكه هفته گذشته او در دادگاهي در انگليس محاكمه شد. همزمان با انتشار خبر محاكمه اين مرد شيطان‌صفت، مردم مالزي در شوك و خشم فرو رفتند. رسانه‌ها به اين معلم انگليسي لقب هيولا دادند و كار به جايي رسيد كه حتي وزير كشور و نمايندگان مجلس مالزي نسبت به اين موضوع واكنش نشان دادند.

درحالي‌كه تا حالا 23نفر از قربانيان اين معلم انگليسي شناسايي شده‌اند، مدارك و عكس‌هاي كشف شده از متهم و همچنين اعترافات او نشان مي‌دهد كه وي در اين مدت به 200كودك 6ماهه تا 12ساله تعرض كرده و قصد داشته هزاران عكسي را كه از اين طريق تهيه كرده به فروش برساند كه دستگير شده است.

کد خبر 336574

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha