همشهری آنلاین: سی‌وششمین شماره هفته‌نامه خبری تبیینی خط حزب‌الله با اشاره به بیان رهبر انقلاب در خصوص شرمندگی نظام و رهبری در باب بیکاری جوانان، گزارش ویژه‌ای از شاخص و معیار افتخار و یا شرمندگی مردم، نظام اسلامی و رهبر انقلاب، منتشر کرده است.

سی‌وششمین شماره خط حزب‌الله

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، حکم قاطع رهبر انقلاب در عینیت اهانت به زوجات مطهرات پیامبر (صلی الله علیه و اله) با اهانت به پیامبر (صلی الله علیه و اله) برای اولین بار در جدیدترین شماره خط حزب‌الله منتشر شد.

سخن هفته این شماره نیز با بررسی بیانات ماه‌های اخیر رهبر انقلاب به ۶ مطالبه ایشان از مجلس نوپای دهم پرداخته است.

در این شماره هم‌چنین تصویری از همراهی آیات عظام حسن‌زاده و جوادی آملی با رهبر انقلاب در سفر به شهرستان آمل منتشر شده است.

خط حزب الله، سی‌وششمین شماره خود را به امید بازگشت پیروزمندانه به وطن، به پاسدار جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان تقدیم كرده است.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ تابلوی اعلانات، A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند. برای دسترسی به آرشیو نشریه هم می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

کد خبر 336547

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار امام و رهبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha