همشهری آنلاین: «شکست اسرائیل در رویارویی نظامی با حزب‌الله، ما را ناامید کرد.» این جمله فراز مهمی از یادداشت مشاور امنیت ملی آمریکا در دوره جرج بوش پسر است. او مسئول سیاست‌های خاورمیانه‌ای آمریکا در زمان جنگ ۳۳ روزه بود.

چهل‌وپنجمین شماره خط حزب‌الله

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، چهل‌وپنجمین شماره هفته‌نامه خبری - تبیینی خط حزب‌الله در آستانه سالگرد پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ سی‌وسه روزه، با گزارشی با عنوان «نصر من الله» منتشر شد.

تیتر یک خط حزب‌الله ۴۵، تصویری منتشر نشده از دیداری در سال ۱۳۷۹ است که در آن قرآنی از سوی رهبر انقلاب به سید حسن نصرالله با حضور سردار قاسم سلیمانی اهدا شد.

خط حزب‌الله در این شماره قسمتی از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پایان مراسم روضه شهادت امام صادق علیه‌السلام در خصوص دعای ایشان برای اقامه نماز در مسجد الاقصی را برای نخستین بار منتشر می‌نماید.

«مهم‌تر از  افراشته‌شدن پرچم» عنوان سخن هفته خط حزب‌الله است، که به بهانه آغاز مسابقات المپیک نوشته شده است.

تصویر ویژه نشریه به عکسی از حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حرم حضرت شاهچراغ با همراهی سرتیپ قاسمعلی ظهیرنژاد در شیراز اختصاص یافته است که برای اولین بار، توسط خط حزب‌الله منتشر گردیده‌ است.

چهل‌وپنجمین شماره خط حزب‌الله به ارواح طیبه شهدای جنگ سی‌وسه روزه هدیه شده است.

نسخه‌ PDF نشریه در سه نسخه‌ تابلوی اعلانات، جهت مطالعه و برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند. برای دسترسی به آرشیو نشریه هم می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

کد خبر 342904

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار امام و رهبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha