چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
۰ نفر

«همسرم مدام سرش توی گوشی بود و عضو گروه‌های تلگرامی شده بود. به من می‌گفت که دیوانه‌ام و طلاق می‌خواست. ‌همین شد که تصمیم به قتل گرفتم.»

متهم

اين اعترافات مرد 50ساله‌اي است كه ديروز در جنايتي هولناك همسرش را به قتل رساند.حدود ساعت 6:30صبح ديروز بود كه مأموران كلانتري نازي‌آباد از قتل زني در خانه‌اش باخبر شدند. ماجرا به قاضي سعيداحمدبيگي، بازپرس جنايي پايتخت گزارش شد و او به همراه افسران تجسس آگاهي راهي قتلگاه شدند. قرباني زني 47ساله بود كه بر اثر ضربات چاقو به قتل رسيده بود. گزارش جنايت را پسر اين زن به پليس اعلام كرده بود. او صبح با صداي فرياد مادرش از خواب پريده و وقتي به اتاق خواب رفته بود پدرش را چاقو به‌دست بالاي سر مادرش ديده بود. پس از آن با اورژانس تماس گرفته و در همين هنگام پدرش فراري شده بود.

بررسي‌ها نشان مي‌‌داد كه عامل جنايت پدر خانواده است و درحالي‌كه تحقيقات براي دستگيري او آغاز شده بود، وي چند ساعت بعد به كلانتري رفت و خودش را معرفي كرد. اين مرد ميانسال براي بازجويي به شعبه هفتم دادسراي امور جنايي تهران منتقل شد و چنين گفت: من ليسانس علوم اجتماعي دارم و بازنشسته هستم. اين اواخر با همسرم دچار اختلاف شده بودم. او هميشه مرا تحقير مي‌كرد و تحويلم نمي‌گرفت. مدام جلوي ديگران مرا تحقير مي‌كرد.

همين باعث جنون من شده بود به حدي كه به بيماري روحي و رواني مبتلا شدم و سابقه بستري شدن در بيمارستان رواني را هم دارم. وي ادامه داد: پس از آن همسرم درخواست طلاق داد و 31فروردين به دادگاه خانواده رفتيم. قرار شد براي طلاق داور تعيين كنيم و در جلسه دادگاه او باز تأكيد كرد كه من ديوانه‌ام. آن روز به‌دست و پايش افتادم و التماسش كردم كه طلاق نگيرد اما بي‌فايده بود. وي ادامه داد: شب حادثه همسرم خانه بود. با هم در يك خانه بوديم اما مدتي بود كه ديگر كاري به‌كار هم نداشتيم.

آن شب همسرم به اتاق خواب خودش رفت. پسرم هم كه در رستوران كار مي‌كرد ساعت 7غروب از خانه بيرون رفت. آن شب همسرم مدام سرش توي گوشي‌اش بود. مدتي بود كه معتاد به تلگرام شده بود و اصلا به هيچ‌كس توجه نمي‌كرد. انگار در گروه‌هاي مختلف تلگرامي عضو شده بود. همين مرا عصبي‌تر مي‌كرد تا جايي‌كه ساعت 5صبح زماني كه پسرم در سالن پذيرايي و همسرم داخل اتاق خواب بود به آشپزخانه رفتم و چاقويي برداشتم. بعد از آن بالاي سر همسرم رفتم و چند ضربه به او زدم.
به گزارش همشهري، هم‌اكنون متهم با قرار قانوني در اختيار مأموران اداره دهم پليس آگاهي تهران قرار گرفته است.

کد خبر 336462

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha