سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک طوطی به نام باد به دلیل اینکه صدای صاحبش که در خانه‌اش در میشیگان به ضرب گلوله کشته شده را تقلید می‌کند، ممکن است شاهد قتلی باشد که تاکنون مظنونی در رابطه با آن دستگیر نشده‌است.

طوطی

براساس گزارش گاردين، مارتين دورام والك اين طوطي با شليك پنج گلوله در خانه‌اش در ميشيگان به قتل رسيده‌است. همسر سابق اين مرد معتقد است طوطي خانگي همسرش درحال تكرار جمله‌اي است كه مارتين درست پيش از مرگش به زبان آورده، اما دادستان تاكنون اين موضوع را جدي نگرفته‌است.

به گفته رابرت اسپرينگستد هيچ سابقه قانوني از استفاده از يك طوطي به عنوان شاهد قتل در دادگاه وجود ندارد. شايد بتوان اين طوطي و آنچه دائم تكرار مي‌كند را حين بررسي‌هاي پرونده مد نظر قرار داد،‌اما هيچ شيوه استفاده قانوني از اين مدرك وجود ندارد.

اين طوطي دائم با تقليد صداي مالك مقتولش مي‌گويد شليك نكن لعنتي! مارتين دورام 45 ساله در ماه مي سال 2015 به قتل رسيده‌است و همسرش در اين حادثه مجروح شده‌است.

همسر سابق اين مرد كه اكنون مراقبت از باد، يك طوطي خاكستري آفريقايي را به عهده گرفته‌است، مي‌گويد اين طوطي دائم جمله شليك نكن را با صداي مقتول تكرار مي‌كند.

تاكنون هيچ مظنوني در رابطه با پرونده قتل اين مرد دستگير نشده‌است.

کد خبر 336233

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha