سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵
۰ نفر

زن و شوهری جوان وقتی از مهمانی به خانه برمی‌گشتند خبر نداشتند مردی سیاه‌پوش در کمین آنها نشسته است.

اين مرد كه صورتش را هم با نقاب پوشانده بود با اسلحه به سمت اين زوج جوان شليك كرد كه زن جوان جان باخت و شوهرش راهي بيمارستان شد.ساعت يك بامداد سه‌شنبه بود كه زن و شوهر جوان از خانه يكي از آشنايانشان خارج شدند تا به سمت خانه خود بروند. آنها چند ماهي مي‌شد كه به‌عنوان سرايدار در يك شركت بازرگاني در خيابان وليعصر، بالاتر از پارك وي استخدام شده بودند و در يكي از اتاقك‌هاي شركت زندگي مي‌كردند.

آنها وقتي به مقابل شركت رسيدند، ناگهان سايه سنگين مردي را پشت سرشان احساس كردند كه در تعقيبشان بود. وقتي برگشتند مردي را ديدند كه يكدست سياه پوشيده و حتي صورتش را هم با نقاب پوشانده بود. او درست در همان لحظه اسلحه كلت كمري‌اش را به سمت زوج جوان نشانه گرفت. هرچند زن و شوهر جوان تلاش كردند خودشان را نجات دهند اما مرد سياه‌پوش فرصت فرار به آنها نداد و شروع كرد به تيراندازي.

  • يك ساعت بعد

ساعت 2 بامداد ديروز تلفن قاضي سيدسجاد منافي آذر كشيك جنايي تهران به صدا در آمد و افسر كلانتري101 تجريش، گزارش جنايتي را در اختيار وي قرار داد. طولي نكشيد كه قاضي جنايي نيمه‌شب به همراه گروهي از افسران تجسس پليس آگاهي راهي محل حادثه كه حوالي پارك‌وي بود، شدند. آنطور كه مشخص بود زوج جواني هدف تيراندازي قرار گرفته بودند كه زن 26ساله با شليك 4گلوله جانش را از دست داده بود. شوهر 28ساله‌اش اما يك گلوله به پهلويش خورده بود كه زنده بود و نفس مي‌كشيد.

در چنين شرايطي مرد مجروح براي مداوا به بيمارستان انتقال يافت و تحقيقات ميداني شروع شد. به گفته شاهدان، آنها دقايقي قبل‌تر صداي تيراندازي شنيدند و وقتي به خيابان آمدند زن و شوهري را ديدند كه خون‌آلود روي زمين افتاده و مردي سياه‌پوش به سمت پل پارك‌وي در حال فرار بود. اين زوج ايراني، سرايدار ساختمان قديمي دوطبقه بودند كه بررسي‌ها نشان مي‌داد آنجا يك شركت بازرگاني است.

تيم جنايي در ادامه راهي بيمارستان شدند و به تحقيق از مردي كه گلوله خورده بود، پرداختند. او كه به سختي حرف مي‌زد مدعي شد كه مرد تيرانداز را نمي‌شناسد و در اين مدت با هيچ‌كس خصومتي نداشته است. پس از تحقيقات اوليه اين مرد راهي اتاق عمل شد و گروهي از مأموران اداره دهم پليس آگاهي تهران تحقيقات خود را براي شناسايي جنايتكار فراري و رازگشايي معماي اين تيراندازي مرموز شروع كردند.

کد خبر 336319

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha