همشهری آنلاین: مدیر روابط عمومی مرکز انتقال خون استان تهران، زمان فعالیت مراکز اهدای خون در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

به گزارش مهر، حسین دزفولی گفت: مراکز اهدای خون پایتخت در انتظار روزه‌دارانی هستند که به ضرورت اهدای خون برای نجات جان بیماران در همه روزهای سال آگاهی کامل دارند.

وی با اعلام اینکه از روز سه شنبه هجدهم خرداد ۹۵ همزمان با حلول ماه مبارک رمضان، ۱۶ مرکز اهدای خون پایتخت در خدمت شهروندان تهرانی است افزود: در طول ماه مبارک رمضان مرکز اهدای خون وصال از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب، مرکز اهدای خون نارمک در دو شیفت کاری از ساعت ۸ صبح تا ۳ بعدازظهر و از ساعت ۷ بعداز ظهر تا ۱۲ شب و مرکز اهدای خون پیروزی از ساعت ۷ بعد از ظهر تا ۱۲ شب فعال هستند.

دزفولی گفت: علاوه بر سه مرکز وصال، نارمک و پیروزی در شیفت کاری شب، مراکز سیار اهدای خون مستقر در محل برگزاری هیات رزمندگان غرب تهران واقع در خیابان آزادی، ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و باغ موزه قصر واقع در خیابان شریعتی از ساعت ۱۹ لغایت ۲۴ پذیرای اهداکنندگان خواهند بود.

وی تاکید کرد: شهروندانی که می‌خواهند در روزهای ماه مبارک رمضان خون اهدا کنند، می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ به مراکز اهدای خون ایستگاه‌های مترو امام(ره)، شهر ری، صادقیه، آزادی، میلاد، تجریش و ورامین و یا از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۵ به مراکز اهدای خون شهریار، شهر قدس در روزهای زوج و رباط کریم در روزهای فرد مراجعه کنند.

کد خبر 336151

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha