همشهری آنلاین: پیش شماره اول ماهنامه فرهنگی، هنری چهارگوش به مدیر مسوولی و صاحب امتیازی علی شوقی‌بنام و همزمان با چهارمین هفته روابط‌عمومی، منتشر شد.

پیش شماره اول ماهنامه فرهنگی، هنری چهارگوش منتشر شد

در این شماره، به مناسبت برگزاری مراسم تجلیل از سی و نه سال فعالیت «سیدفرید قاسمی» در عرصه‌های روزنامه‌نگاری و پژوهش، استثنائاً به زندگینامه حرفه‌ای ایشان پرداخته شده است.

پیام‌ها، گفت‌وگوها، خاطرات و اشعار مختلف از اشخاصی همچون مرحوم پروفسور کاظم معتمدنژاد، دکتر حسین انتظامی، دکتر مهدی محسنیان‌راد، دکتر سعیدرضا عاملی، دکتر شهیندخت خوارزمی، دکتر یونس شکرخواه، سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، امیرعباس تقی‌پور، فریدون صدیقی، دکتر محمد سلطانی‌فر، میرزابابا مطهری‌نژاد، دکتر داود زارعیان، علی‌اکبر قاضی‌زاده، علیرضا کتابدار، محسن کریمی، دکتر مجید رضاییان، سیدعلی‌رضا میرعلی‌نقی، دکتر محمد حنیف، محمد گلبن، صحبت‌الله شباب، احسان‌الله شکراللهی طالقانی و... که در طولیان سالیان مختلف و به بهانه‌های گوناگون در وصف ایشان منتشر شده است را می‌توانید در این شماره بخوانید.

پیش شماره اول ماهنامه چهارگوش در 48 صفحه، بصورت چهار رنگ، در قطع A4 و با قیمت 60هزار ریال منتشر و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

کد خبر 333993

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha