همشهری آنلاین: هفدهمین شماره ماهنامه دنیای قلم، با موضوع «معلم» منتشر شد. در این شماره به آموزش در ایران در بخش دانشگاهی و خصوصی و در ابعاد مختلف پرداخته شده است، همچنین شیوه آموزش در برخی از کشورها موردبررسی قرار گرفته است.

انتشار هفدهمین شماره ماهنامه دنیای قلم

در این شماره به آموزش در ایران در بخش دانشگاهی و خصوصی و در ابعاد مختلف پرداخته شده است، همچنین شیوه آموزش در برخی از کشورها موردبررسی قرار گرفته است.

در این شماره آثار و گفتاری از دکتر محمدعلی نجفی (مشاور اقتصادی رییس‌جمهور)، دکتر سید صفدر حسینی (رییس هیئت‌عامل صندوق توسعه ملی)، دکتر سید محمد اعرابی (استاد دانشگاه علامه‌طباطبایی)، دکتر علینقی مشایخی (استاد دانشگاه صنعتی‌شریف)، دکتر محسن تهرانی‌زاده (استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر)، ایرج تقی‌پور (تهیه‌کننده سینما) و... به چاپ رسیده است.

بخش «چهره‌ها»ی شماره جدید دنیای قلم، به دکتر محمدعلی نجفی اختصاص یافته است؛ وی در گفت‌وگو با این نشریه از تجربیات مدیریتی خود در وزارت آموزش‌وپرورش سخن گفته و مسائل و مشکلاتِ آموزش در ایران را مورد بررسی قرار داده است.

ماهنامه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی دنیای قلم از خردادماه 1393 به مدیرمسئولی عذرا فراهانی و سردبیری مهدی شفیعی با رویکرد میان‌رشته‌ای فعالیت خود را آغاز کرده ‌است.

این ماهنامه هنرمندان، دانشجویان، جوانان و علاقه‌مندان به حوزه‌های فرهنگ، هنر، سیاست و اقتصاد را مخاطب قرار می‌دهد.

هفدهمین شماره دنیای قلم با 96 صفحه رنگی، به قیمت 6000 تومان منتشر شده ‌است. برای تهیه این نشریه می‌توانید به دکه‌های مطبوعاتی مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 66490578-021 تماس حاصل فرمایید.

کد خبر 333382

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha