شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۰:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: 14 هندی و پاکستانی در 110 کیلومتری جنوب بغداد کشته شدند.

بنا به گزارش رویترز این 14 تن با دستانی بسته شده و با شلیک گلوله و به طرز فجیعی به قتل رسیده اند . مقامات بیمارستان الحسین در کربلا می‌گویند مرگ این افراد به سه روز قبل باز می گردد.

مسئولان بیمارستان همچنین تمامی این افراد را پاکستانی معرفی کرده اند در حالی که  یکی از وزرای داخلی بغداد عنوان کرده است که سه تن از کشته شدگان هندی بوده اند.

به گفته سخنگوی این وزیر این افراد بدون آنکه در باره امنیتشان مطمئن شوند با اتوبوسی حامل زنان و کودکان به عراق راهی شده بودند که مهاجمان زنان و کودکان را جداکرده و مردان را به قتل رسانده اند.

این گزارش‌ها در حالی ارائه شده که خبرگزاری شین هوا اعلام کرده است که مینی بوس حامل11 پاکستانی و 3 هندی از سوی عده ای افراد مسلح  در  110 کیلومتری جنوب بغداد مورد حمله قرار گرفته است و بلافاصله پس از این حمله نیروهای کمکی برای انتقال مجروحان به بیمارستان کربلا به محل حادثه شتافته اند.

گفته می شود در حوادث جداگانه دیگری نیز 3 افسر پلیس در حال خدمت در شمال شرقی بغداد و در استان دیاله  توسط فردی ناشناس به قتل رسیدند و در اقدامی دیگر نیز  دو شهروند عراقی نیز با شلیک گلوله کشته شدند.

کد خبر 3308

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز