همشهری آنلاین: کاپیتان محمد کشاورز و اصغر حسن‌زاده از تیم ‌ملی فوتسال کشورمان در میان ۱۰ بازیکن برتر فوتسال جهان در سال ۲۰۱۵ قرار گرفتند.

futsal

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بر اساس اعلام سایت فوتسال پلنت اسامی 10 بازیکن برتر فوتسال جهان در سال 2015 اعلام شد که نام دو بازیکن باشگاه تاسیسات دریایی تهران و تیم‌ ملی ‌ایران در آن به چشم می‌خورد.

در این لیست گادیا از باشگاه اورلاندیا و تیم‌ ملی برزیل، کشاورز و حسن‌زاده از باشگاه تاسیسات و تیم‌ ملی ایران، مندوزا (برزیلی با تابعیت قزاقی) از باشگاه غیرت آلماتی و تیم‌ ملی قزاقستان، رسکیا از باشگاه پسیکارای ایتالیا و تیم ‌ملی آرژانتین، مرلیم بابالو (برزیلی با تابعیت ایتالیایی) از باشگاه لوپارانس ایتالیا و تیم ‎ملی ایتالیا، میگولین از باشگاه الپوزو و تیم‌ ملی اسپانیا، ریکاردینو از باشگاه اینتر موویستار اسپانیا و تیم‌ ملی پرتغال، رودریگو از باشگاه ماگنوس و تیم‌ ملی برزیل و لئوناردو سیمی از باشگاه کورینتیانس و تیم ‌ملی برزیل به چشم می‌خورند.

گفتنی است از این لیست بهترین بازیکن جهان در سال 2015 با آراء کارشناسان رسمی پایگاه جهانی فوتسال پلنت از سراسر جهان انتخاب خواهد شد.

کد خبر 330662

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha