مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳
۰ نفر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، انتقال پایانه‌های مسافربری همچون ایستگاه راه‌آهن، فرودگاه مهرآباد و ترمینال‌های اتوبوسرانی به حاشیه شهر را امری ضروری دانست.

در2 سال اخير خطوط راه‌آهن در منطقه 18تهران در محل تقاطع با راه‌آهن موجب كشته و زخمي شدن 7تهراني شده است. سردار سيدتيمور حسيني درباره پيشنهاد شهردار تهران براي انتقال ايستگاه راه‌آهن به خارج از شهر تهران اظهار كرد: ما نيز در پليس راهور با اين پيشنهاد موافق بوده و از ماه‌ها قبل نظر خود را در اين‌باره اعلام كرده بوديم. از نظر ما تمام پايانه‌هاي مسافربري اعم از هوايي، ريلي و جاده‌اي بايد به حومه شهر منتقل شده و در معابر مركزي و اصلي شهر نباشد. وي با بيان اينكه انتقال ايستگاه راه‌آهن تهران، فرودگاه مهرآباد و پايانه‌هاي اتوبوسراني شرق، غرب و جنوب به حومه شهر در كاهش ترافيك مي‌تواند مؤثر باشد، گفت: از چنين پيشنهادي حمايت كرده و معتقديم كه اگر اين اتفاق بيفتد، بسياري از جابه‌جايي‌ها و مسافرت‌هاي زائد درون شهري كم خواهد شد.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ با اشاره به فعاليت تاكسي‌هاي برون‌شهري در نقاط مركزي تهران نيز گفت: همه روزه در ميدان ونك، ميدان انقلاب، ميدان تجريش، سه‌راه تهرانپارس، پارك‌وي و... شاهد فعاليت تاكسي‌ها و بعضا خودروهاي شخصي هستيم كه به مقاصد كرج، شهريار و... مسافران را جابه‌جا مي‌كنند كه از نظر ما اين پايانه‌هاي تاكسيراني با اين مقاصد نيز بايد به حومه شهر منتقل شوند.

حسيني با تأكيد بر اينكه نيازمند اصلاحاتي در اين زمينه هستيم، خاطرنشان كرد: در نقاط مركزي پايتخت نبايد ايستگاه‌هاي مسافرت‌هاي برون‌شهري قرار داشته باشد، بنابراين معتقديم كه ساماندهي و جانمايي مكان‌هاي جديد براي ايستگاه‌هاي راه‌آهن، فرودگاه مهرآباد و پايانه‌هاي مسافربري كاملا ضروري است. رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ در پايان از دستگاه‌هاي دخيل، همچون شهرداري تهران، شركت راه‌آهن، شركت فرودگاه‌ها، وزارت راه و شهرسازي و... خواست كه در اين زمينه به تصميم واحد رسيده و زودتر اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 329748

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha