مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۰
۰ نفر

سالن‌های سه قلوی نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب از روز گذشته در اختیار مسئولان برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قرار گرفت و کار جانمایی غرفه‌ها در سالن‌های سه قلوی شهر آفتاب آغاز شد.

شهر افتاب

همزمان با اين اتفاق كار احداث دسترسي‌ها و استقرار خدمات گسترده در محل نمايشگاه بين‌المللي شهر آفتاب نيز آغاز شده است، به‌نحوي كه بيش از 400چشمه سرويس بهداشتي پرتابل و استقرار مبلمان شهري نيز در اين مجموعه با سرعت ادامه دارد. همچنين كار احداث پاركينگ‌هاي مجموعه به پايان رسيده‌است.

درحالي كه معاون خدمات شهري شهرداري تهران از واگذاري كامل نمايشگاه تهران به مسئولان اجرايي برگزاري نمايشگاه تهران در 25فروردين‌ماه خبر داده بود، مسئولان برگزاري نمايشگاه از تحويل سالن‌هاي سه قلوي نمايشگاه و جانمايي غرفه‌ها از روز گذشته خبر داده‌اند. ديروز در همين راستا سومين جلسه ستاد برنامه‌ريزي بيست و نهمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران با حضور سيدعباس صالحي رئيس نمايشگاه كتاب تهران و اعضاي ستاد برگزاري نمايشگاه كتاب در محل شهر آفتاب برگزار شد.

سيد عباس صالحي در اين نشست گفت كه گزارش‌هاي ارائه شده از سوي كميته‌هاي مختلف نشان مي‌دهد كه روند پيشرفت در شهر آفتاب رو به جلو بوده است. همچنين در اين جلسه حسين صفري مدير كميته اجرايي و رفاهي به ارائه گزارشي از پيشرفت‌هاي فيزيكي در نمايشگاه پرداخت و گفت: كار نصب سازه گمرك نيز به‌زودي به پايان مي‌رسد و به بخش بين‌الملل تحويل خواهد شد.

صفري با اشاره به برگزاري جلسات متعدد با كارگروه حمل‌ونقل گفت: با همفكري صورت گرفته با مسئولان شهرداري پاركينگ‌هايي در محل حرم مطهر و شمال دانشگاه شاهد آماده شده و با اين اقدام نزديك به 12هزار پاركينگ در اختيار خواهيم داشت. همچنين ون‌هايي براي انتقال بازديدكنندگان از محل پاركينگ به سالن‌هاي نمايشگاه درنظر گرفته شده است. به گفته وي، با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده 120شاتل برقي در داخل نمايشگاه كار حمل‌ونقل بازديدكنندگان را به‌عهده خواهند داشت. بيست و نهمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از تاريخ 15تا 25ارديبهشت‌ماه در مجموعه نمايشگاهي شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

کد خبر 329502

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha