مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۸۶ - ۱۷:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی شهردار تهران از درآمد 9 هزار میلیارد ریالی شهرداری تهران در پنج ماه نخست سال 86 خبر داد.

واعظ مهدوی گفت: وضعیت تحقق درآمدهای شهرداری در ستاد بودجه، مطلوب اعلام شده است.

به گزارش ایسنا وی با اشاره به تشکیل جلسه ستاد بودجه شهرداری در هفته گذشته گفت: در این جلسه نحوه عملیاتی شدن بودجه و میزان درآمدهای شهرداری در سال 86 مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعلام شد که در پنج ماه نخست سال 86 ، 9 هزار میلیاردریال از درآمدهای شهرداری محقق شده است.

واعظ مهدوی افزود: بر همین اساس مقرر شد، تا با توجه به میزان درآمدهای شهرداری در پنج ماه نخست، برای برنامه‌های آتی و پروژه‌های عمرانی و فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی شهرداری در سال 87 برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری شود.

وی تصریح کرد: همچنین در جلسه ستاد بودجه برای تشکیل ستاد تبصره‌های بودجه سال 87 تهران تصمیم‌گیری و مقرر شد تا کلیه واحدهای تابعه شهرداری تبصره‌های پیشنهادی مورد نظرشان را تنظیم و در سقف مورد نظر زمانی ارائه کنند، تا اولویت‌بندی مالی فعالیت‌های شهرداری در سال 87 مشخص شود.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی شهردار تهران تصریح کرد: با تلاش مجموعه شهرداری، مدیریت شهری بر برنامه‌مداری قرار گرفته، تا کلیه اقدامات و فعالیت‌ها دارای پشتوانه علمی و آینده نگری باشند و دستیابی به اهداف میسر شود.

وی همچنین از تشکیل ستاد تخصیص بودجه شهرداری تهران خبر داد و گفت: این ستاد نیز در هفته گذشته، با حضور شهردار تهران و مشاور عالی وی اولین جلسه را تشکیل داد و در آن راهکار عملیاتی شدن تبصره سه قانون بودجه سال 86 شهرداری مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته واعظ مهدوی، براساس تبصره سه، به منظور بهره‌برداری بهینه از اعتبارات و نقدینگی و تعیین اولویت مصرفی منابع، کمیته تخصیص اعتبار شهرداری به ریاست شهردار، دبیری معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی و با حضور معاون مالی اداری و یک عضو شورای شهر تهران ماهی یک‌بار تشکیل جلسه می‌دهد.

این کمیته موظف است تا میزان درآمدهای وصولی، گزارش واحدهای اجرایی و فعالیت‌های جاری و میزان پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی را بررسی کرده و نسبت تعیین اولویت و تخصیص سهم هر یک از هزینه‌ها اقدام کند.

کد خبر 32857

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز