همشهری آنلاین: تیم ملی پسران کشورمان عنوان پنجمی مسابقات پیش مقدماتی تنیس گروه جهانی را از آن خود کرد.

Tennis Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، تیم ملی تنیس زیر ۱۴ سال پسران کشورمان با قرار گرفتن در جایگاه پنجمی مسابقات پیش مقدماتی گروه جهانی به کار خود در این بازی‌ها پایان داد.

در روز پایانی این پيكارها نمایندگان کشورمان در بخش پسران روز چهارشنبه (۱۹ اسفند) به مصاف تیم عربستان رفتند و در نهایت موفق شدند حریف خود را با نتیجه ۳ بر صفر از پیش رو بردارند.

در نخستین دیدار بخش انفرادی عرفان درویش نوری با نتیجه (۶-۱ ، ۱-۶ و ۱-۶) شکست خورد، اما در دومین بازی رهام عباسی با نتیجه (۰-۶ و ۲-۶) حریف خود را مغلوب کرد و در نهایت در بخش ۲ نفره تیم ایران با ترکیب سهراب دگمه‌چین - رهام عباسی (۴-۶ ، ۶-۴ و ۸-۱۰) مقابل حریف خود به برتری رسید تا پسران کشورمان با قرار گرفتن در جایگاه پنجمی بازی‌ها به کار خود در این مسابقات پایان دهند.

پیش از این نیز دختران کشورمان عنوان سومی مسابقات را به دست آورده بودند.

این مسابقات به میزبانی کلمبوي سریلانکا برگزار شد و مهشاد شعیبی از خراسان رضوی، نیلوفر زینال‌پور از آذربایجان غربی و مهتا خانلو از تهران در بخش دختران، و سهراب دگمه‌چین و محمدعرفان درویش نوری از تهران و رهام عباسی از گیلان در بخش پسران به عنوان نمایندگان کشورمان در ابن دوره از پیکارها حضور داشتند.

سرپرستی تیم‌های اعزامی بر عهده فرشاد صفتی بود و فرشید زیدی و خنو یادگاری نیز هدایت ملی‌پوشان را بر عهده داشتند.

 

کد خبر 327967

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha