همشهری آنلاین: رقابت‌های بین‌المللی تنیس جوانان با حضور بیش از ۱۰۰ تنیسور از ۱۹ کشور جهان به مدت یک هفته در جزیره کیش برگزار شد و در پایان نفرات برتر معرفی شدند.

Tennis

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، در آخرین روز این رقابت‌ها و درفینال بخش ۲ نفره تیم ایران با ترکیب امیرحسین بادی و محمد بهروز کارگران با نتیجه ( ۳-۶ و ۳-۶ ) شادمان کوبونف و فیضل الله خان ماولدووف از تاجیکستان و ازبکستان را از پیش رو برداشته و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در بخش انفرادی هم در بازی پایانی پسران، کریم ناجیا از انگلیس با نتیجه ( ۳-۶ و ۲-۶ ) در مجموع ۲ بر صفر آرمین رستمی را برد و قهرمان شد و امیرمحمد ادب‌جو و محمد بهروز کارگران نیز سوم مشترک شدند.

در بخش انفرادی دختران رانا ایچنوس از ژاپن با نتیجه ( ۲-۶ و ۲-۶ ) دنیا عبدالعزیز از انگلیس را برد و قهرمان شد و صدف صادق وزیری و غزل پاک باطن نیز در جایگاه سوم مشترک ایستادند.

و در بخش ۲ نفره دختران دنیا عبدالعزیز از انگلیس به همراه سوفیا پلوتنیکوا از روسیه با نتیجه ( ۱-۶ و ۴-۶ ) مقابل رانا ایچنوس از ژاپن و لارا اشمیت از آلمان شکست خوردند تا زوج آلمان و ژاپن عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کنند.

این رقابت‌ها با انجام ۱۳۰ بازی در بخش دختران و پسران به مدت یک هفته در مجموعه ورزشی المپیک کیش با حضور کشورهای ازبکستان، امارات، ترکیه، تاجیکستان، روسیه، پاکستان، نروژ، ژاپن، اردن، ایتالیا، هند، اندونزی، آلمان، انگلستان، مصر، اکوادور، کرواسی، بحرین و ایران برگزار شد.

سرداوری این مسابقات بر عهده محسن خداپرست، داور نشان سفید کشورمان بود و سام صدری، حسن لاچینانی، آرمین آزادپور، حسام جعفربیگی، سمانه یارمحمدی، اکرم کامیاب، پری‌رخ احمدی، لعیا خسام‌باشی نیز به عنوان داور حضور داشتند.

 

کد خبر 325055

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha