همشهری آنلاین: نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت از صنایع داخلی خودروسازی به جای خرید از کشورهای خارجی، افزایش سفارشات را تنها راه فعال سازی و حمایت از این صنایع دانست.

اتوبوس

عبدالوحید فیاضی فعال سازی صنایع خودروسازی داخل را منوط به افزایش بیشتر سفارشات به این صنایع دانست، اظهار کرد: در صورتیکه می خواهیم صنایع خودروسازی کشور را حمایت کنیم باید به صنایع خودمان سفارش نیازها را بدهیم، هر چند این صنایع به دلیل خریداری اتوبوس های مشابه از کشورهای خارجی، سالهاست تا حد زیادی مورد غفلت واقع شده اند.

وی با بیان اینکه ایران شرایط مناسبی برای تامین نیازهای حمل و نقل عمومی را دارد، گفت: کشور ما از نظر تامین اتوبوس های مورد نیاز برای حمل و نقل شرایط مناسبی دارد و به نظر می رسد که گسترش وابستگی به صنعت خارج از کشور مثل چین، بلای جان صنایع داخلی مان شده است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با نامرغوب دانستن کیفیت اتوبوس های وارداتی از چین خاطرنشان کرد: هر چند چین، تولیدکننده محصولات مرغوبی است که برای کشورهای اروپایی و آمریکایی صادر می کند اما محصولات و کالاهای بی کفیتش را برای ایران کنار می گذارد که البته اتوبوس های فاقد استاندارد مناسب هم شامل این کالاهاست و بازار ایران را پر کرده است.

کد خبر 327543

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha