همشهری آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آیت الله واعظ طبسی از یاران انقلاب بود و از همان ابتدای نهضت نقش مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب و کشور داشت.

لاریجانی

به گزارش ایرنا علی لاریجانی که به منظور شرکت در آیین تشییع پیکر تولیت آستان قدس رضوی به مشهد سفر کرده، روز شنبه در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد در جمع خبرنگاران افزود: خلاء وجود آیت الله واعظ طبسی در کشور ملموس خواهد بود و باید شان و جایگاه این عالم برجسته را به جای آورد.

رئیس قوه قضاییه نیز که به همین منظور به مشهد سفر کرده، به خبرنگاران گفت: آیت الله واعظ طبسی عالمی مجاهد بود که در دوران پیروزی انقلاب و پس از آن برای حفظ نظام اسلامی تلاش‌های زیادی کرد.

آیت الله صادق آملی لاریجانی افزود: این فقیه مجاهد یار صدیق رهبر معظم انقلاب بود و در مدیریت آستان قدس رضوی و دانشگاه علوم اسلامی رضوی، با توجه به ابعاد فرهنگی کار، تلاشهای گسترده‌ای انجام داد.

وی آیت الله واعظ طبسی را از بزرگترین علمای برجسته دینی کشور دانست و از خداوند متعال برای این مجاهد نستوه علو درجات را مسئلت کرد.

رئیسان قوای مقننه و قضاییه برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری فقیه مجاهد مرحوم آیت الله واعظ طبسی دقایقی پیش وارد مشهد مقدس شدند.

نماینده ولی فقیه در استانهای سه گانه خراسان و تولیت آستان قدس رضوی، حضرت آیت الله عباس واعظ طبسی، بامداد جمعه پس از یک هفته بستری شدن در بیمارستان امام رضا(ع) دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع پیکر این عالم مجاهد امروز ساعت 9 صبح از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی انجام می‌شود.

کد خبر 327169

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha