همشهری آنلاین: استاندار خراسان رضوی در اطلاعیه‌ای با اعلام سه روز عزای عمومی اعلام کرد: روز شنبه تمام ادارات، مراکز آموزش عالی و مدارس شهرستان مشهد تعطیل هستند.

ايسنا نوشت: بر اساس این اطلاعیه، علیرضا رشیدیان ضمن تسلیت ارتحال عالم ربانی، مجاهد نستوه و بزرگ خادم حرم رضوی مرحوم آیت الله واعظ طبسی روز شنبه را در مشهد مقدس تعطیل عمومی اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است؛ با عنایت به نقش و سهم بزرگ و بی‌بدیل آن بزرگوار در تاریخ مبارزات ملت ایران و استان‌های شرق کشور و مدیریت فوق‌العاده‌ی آن فقید در تولیت آستانقدس رضوی و به منظور بزرگداشت ارتحال آن مرحوم فردا شنبه تمام ادارات، مراکز آموزش عالی و مدارس در شهرستان مشهد را تعطیل اعلام می‌شود.

در این اطلاعیه از عموم شهروندان، زائران و مجاوران، ائمه‌ی جمعه و جماعات و علمای حوزه‌های علمیه، اساتید، مدیران، کارمندان، فرهنگیان و رییسان سازمان‌ها و نهادها، کسبه، بازاریان و اصناف دعوت شده در مراسم تشییع و خاک سپاری آن فقید سعید که ساعت 9 صبح روز شنبه از محل میدان شهدا به سمت حرم رضوی برگزار می‌شود شرکت کنند و قدرشناسی خود از خادمان صدیق کشور را در عالی‌ترین شکل ممکن به منصه ظهور برسانند.

کد خبر 327070

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha