یکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: منابع آگاه از فرار همسر خلیفه خودخوانده داعش از دست او در نینوا خبر دادند. یک منبع آگاه محلی در استان «نینوا» اعلام کرد که همسر «ابوبکر البغدادی» خلیفه خودخوانده داعش که دارای تابعیت آلمانی است، در حال حاضر از دست او گریخته است.

baghdadi

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دیان کروگر همسر البغدادی به همراه دو زن دیگر، در شرایطی کاملا مشکوک، از دست او گریخته‌اند و در مکانی پنهان شده‌اند و هیچ خبری از سرنوشت آنها در دست نیست و یک نیروی ویژه از سوی داعش مامور شده تا همسر البغدادی را بیابد و او را دستگیر کند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، در گفت‌وگو با «السومریه نیوز» اظهار داشت: یک نیروی ویژه داعش به دستور شخص البغدادی، مامور شده تا این زن و همراهانش را بیابد و آنها را دستگیر کند.

یک منبع در سرویس اطلاعاتی عراق، اواخر سال گذشته میلادی هویت همسر آلمانی ابوبکر البغدادی را فاش و اعلام کرد که دولت آلمان، این اطلاعات را در اختیار بغداد قرار داده است.

یک منبع آگاه محلی نیز در استان نینوا در 8 اکتبر 2015 اعلام کرد که البغدادی با یک زن آلمانی در دادگاه نینوا، ازدواج کرده است و پس از این خبر بود که اخبار ضد و نقیضی از ماندن آنها در موصل منتشر شد.

کد خبر 326620

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha