درحالی‌که با پایان رأی گیری، کار شمارش آرا در تمامی شعب اخذ رأی در جریان است، بیش از ۳۰هزار کارگر خدمات شهری، در حال رفت و روب و تمیز کردن شهر هستند تا چهره ‌تهران دوباره به حالت عادی بازگردد.

نظافت شهر

 

معاون خدمات شهري شهرداري تهران ضمن ابراز خرسندي از حضور پرشور مردم در دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري به همشهري گفت: از همه مردم تشكر مي‌كنيم كه به فرمان رهبر معظم انقلاب لبيك گفتند و پاي صندوق‌هاي رأي حضور يافتند. همچنين به همه نامزدهاي مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري تبريك مي‌گوييم كه توانستند شور انتخاباتي را در كنار شعور سياسي به نمايش گذارند.

مجتبي عبداللهي با اشاره به حضور گسترده نيروهاي خدماتي پس از پايان رأي‌گيري گفت: از ديشب آماده باش سراسري در شهرداري تهران برقرار شده است و همه شهرداران مناطق و شهرداران نواحي و تمام پيمانكاران ازجمله پيمانكاران رفت و روب و فضاي سبز كه بيش از 30هزار نيروي خدماتي در اختيار دارند، در آمادگي كامل هستند تا براي بازگرداندن چهره عادي به تهران اقدام كنند. وي اظهار اميدواري كرد كه چهره شهر صبح شنبه (امروز) شكل هميشگي خود را بازيافته باشد.

عبداللهي با اشاره به حجم كار گسترده كه پيش‌روست، گفت: با توجه به مساحت شهر تهران و همچنين كار زيادي كه قرار است 30هزار نيروي خدمات شهري به انجام برسانند تلاش خواهيم كرد كه چهره شهر را به حالت عادي بازگردانيم اما اگر نقاطي از چشم نيروهاي خدماتي دور ماند از مردم درخواست مي‌كنيم ‌با تماس با سامانه 137به شهرداري تهران اطلاع دهند تا نسبت به تميز كردن پوسترها و علائم انتخاباتي اقدام كنيم.

معاون خدمات شهري شهرداري تهران در ادامه گفت: با توجه به اينكه طرح استقبال از بهار نيز در جريان است، كار رفت و روب و نظافت شهري براي نظافت عمومي شهر و احيانا آن بخش از زوائد و پوسترهايي كه در شهر باقي مانده باشد، اقدام خواهيم كرد. مجتبي عبداللهي در پايان گفت كه اميدواريم اين انتخابات مايه خير و بركت براي نظام مقدس جمهوري اسلامي باشد و باعث حل بسياري از مشكلات ازجمله مشكلات اقتصادي كشور شود و بتوانيم با انتخابي درست، كشور را به مسير پيشرفت و عدالت سوق دهيم.

کد خبر 326372

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha