پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: شماره اسفندماه ماهنامه قلک با بازی جمعه‌بازار منتشر شد.

قلک ۲۰

بیستمین شماره ماهنامه قلک با مدیرمسؤولی امیر لعلی و سردبیری علی‌اکبر زین‌العابدین، اول اسفندماه 1394 توزیع و بر پیشخوان کیوسک‌های مطبوعاتی قرار گرفت.

در بیستمین شماره این نشریه، سمیرا رستگارپور با طراحی بازی «جمعه‌بازار»، وسایل مورد نیاز برای آغاز سال جدید و تعطیلات نوروز را به خردسالان معرفی کرده و در بازی «از خودت صدا در بیاور» در شماره جدید قلک، کودکان با آواهای مختلف آشنا می‌شوند. سیّدنوید سیّدعلی‌اکبر با داستان «مامان نخودچی و زولبیای پشمالو»، شغل شیرینی‌پز را به خردسالان معرفی کرده و شهرام شفیعی در قسمت جدید کمیک استریپ طنز «قصه‌های من و بچّه‌هام» با عنوان «گریه»، ارزش کمک به دیگران و همکاری را به کودکان می‌آموزد.

فایل صوتی داستان‌ها و اشعار بیستمین شماره قلک از طریق نرم‌افزار «layar» یا «واقعیت افزوده» تا پایان اسفند‌ماه قابل پخش است. همچنین کودکان علاقمند به قصه‌گویی می‌توانند با ارسال فایل صوتی داستان‌های خود مربوط به صفحه «ببین و بگو و بشنو»، صدای خود و سایر دوستانشان را در شماره بعد از طریق نرم‌افزار layar بشنوند.

لازم به ذکر است ماهنامه قلک همانند شماره‌های پیشین خود به 30 نفر از آثار برگزیده کودکان شرکت‌کننده در بخش کاردستی و خلاقیت، جایزه می‌دهد.

سایر همکاران قلک در بخش شعر و داستان عبارتند از: سعیده موسوی‌زاده، زهرا موسوی، علی‌اکبر زین‌العابدین، طیبه شامانی و فاطمه بدری.

در بخش عکس و تصویرگری، میثم موسوی، سارا طبیب‌زاده، گلنار ثروتیان، عاطفه فتوحی، عاطفه صفایی‌نیا، نینا تقی‌زاده، سام سلماسی، مهدیه صفایی‌نیا و کیانا میرزایی با بیستمین شماره ماهنامه قلک همکاری کرده‌اند.

ماهنامه قلک اولین نشریه‌ای است که با هدف بهبود سبک زندگی اقتصادی و آموزش مفاهیم این حوزه به خردسالان 3 تا 7 سال، اول هر ماه با قیمت 5000 تومان منتشر می‌شود.

علاقمندان جهت دریافت اشتراک یکساله با تخفیف 50 درصدی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ 88904882-021 تماس حاصل نمایند یا به سایت www.qollak.ir مراجعه نمایند.

کد خبر 326151

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha