جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲
۰ نفر

الخاندرو گونزالس ایناریتو اعتراف کرد که برای ساختن فیلم آخرالزمانی خود «بازگشته» در فضای «جهنم‌مانند» دورترین نقاط کانادا، تصمیم‌هایی غیرقابل توجیه و بد گرفته است.

سینما

به گزارش همشهري، فيلمساز مكزيكي كه بيشترين بخت را براي بردن جوايز اسكار بهترين كارگردان و بهترين فيلم دارد، براي فيلمبرداري بازگشته اصرار به‌كار در فضاي طبيعي و طبيعت وحشي داشت؛ شرايطي ازجمله دماي منفي 25درجه و زمين پر از برف و يخ كه بسياري از كارشناسان آن را با جهنم واقعي مقايسه كرده‌اند. حالا در فاصله كمتر از 10روز تا برگزاري مراسم اسكار، ايناريتو مي‌گويد تحمل‌كردن آن شرايط بد با تحسين‌هايي كه نثار فيلم شده جبران مي‌شود.

خالق فيلم برنده اسكار «بردمن» درباره توليد بازگشته بدون اتكا به تصاوير رايانه‌اي مي‌گويد: مي‌توانم فيلم را يك اتفاق خوب حاصل از تصميم‌هاي بسيار بد بدانم. ما نياز داشتيم كه در مقاطعي منطق را كنار بگذاريم. من احمق نيستم و مي‌دانم سر صحنه بازگشته چه اتفاق‌هايي افتاد. احساس من درست مثل صعود به قله اورست بدون تلفات است و حالا مي‌فهمم تمام آن تصميم‌هاي توجيه‌ناپذير در نهايت به نفع فيلم و عوامل تمام‌شده است.

لئوناردو دي‌كاپريو ستاره بازگشته هم كه گزينه اصلي براي دريافت جايزه اسكار بهترين بازيگر مرد است، در گفت‌وگو با رولينگ استون درباره تجربه همكاري با اينارتيو گفت: فكر مي‌كنم او مي‌خواست تجربه‌اي شبيه «فيتزكارالدو» (فيلمي كه ورنر ترتسوگ در عجيب‌ترين شرايط ممكن ساخت) داشته باشد! من با پروژه‌هاي جاه‌طلبانه همكاري كرده‌ام كه «تايتانيك» يكي از آنها بود اما الخاندرو مي‌خواست با بازگشته به قلب تاريكي بزند!

کد خبر 325615

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha