همشهری آنلاین: رئیس جمهوری مردم ایران را به حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن فراخواند و گفت: شرکت در این راهپیمایی پیش درآمدی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

روحانی

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی چهارشنبه (21 بهمن) در پایان جلسه هیات دولت افزود: در آستانه روز 22 بهمن و روز پیروزی انقلاب اسلامی هستیم.

وی ادامه داد: بعد از 37 سال مردم شجاع ، غیور و وفادار ایران که همواره در کنار انقلاب، منافع و مصالح ملی شان بودند و یکی از مظاهر وفاداریشان حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن بوده، امسال هم بی تردید با شرایطی که با آن مواجه هستیم با نشاط، حضور و با شکوه بیشتر، شاهد حضور مردم سراسر کشور خواهیم بود.

رئیس جمهوری اضافه کرد: من از همه مردم بزرگوار ایران در سراسر کشور تقاضا می‌کنم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند. هم به خاطر شرایط منطقه که حضور یکپارچه مردم به معنای انسجام و وحدت ملی است و می‌تواند هرگونه خطرات احتمالی را از کشور دور و امنیت ما را مستحکم‌تر کند.

روحانی اظهار داشت: همچنین باید با نشاط بیشتری شرکت کنیم به دلیل این که در آستانه دو انتخابات مهم است و این پیش درآمدی است برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و هم برای این که ملت بزرگ ما در یک مساله مهم بین‌المللی موفقیت به دست آوردند.

وی ادامه داد: حقوق خود را تثبیت کردند و تحریم ظالمانه را کنار زدند تا چهره انقلاب و واقعیت عظمت ما برای جهانیان واضح‌تر و روشن‌تر شود. بنابراین هم امنیت ملی، موفقیت ملی انتخابات پیش رو و بیعت مجدد با راه امام در پیروزی انقلاب تقاضا دارم که امسال پرشور‌تر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنیم.

کد خبر 324721

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha