سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
۰ نفر

تحقیقات پلیس پایتخت برای رازگشایی از قتل مرد نقاش آغاز شده است. جسد این مرد شامگاه دوشنبه درحالی‌که ۴ روز از مرگش می‌گذشت در خانه‌اش پیدا شد.

 آن شب برادرزاده وي كه نگرانش شده بود براي سر زدن به او راهي خانه‌اش شده اما با جسد او روبه‌رو شده بود. در ادامه تيمي از مأموران زيرنظر سيدمجتبي حسين پور، بازپرس دادسراي امور جنايي به محل جنايت در مجتمعي مسكوني در غرب تهران رفتند. جسد مرد 68ساله كه نقاش ساختمان بود و به تنهايي در آپارتماني بزرگ زندگي مي‌كرد روي تخت در اتاق خواب افتاده بود. دست و پايش با طناب و دهانش با پارچه بسته شده بود. داخل دهانش نيز گاز استريل ديده مي‌شد و اينطور به‌نظر مي‌رسيد كه خفه شده است.

هيچ‌گونه آثار ضرب و جرح و درگيري روي بدن مقتول ديده نمي‌شد و به گفته پزشك جنايي حدود 4روز از مرگش مي‌گذشت. كارآگاهان در ادامه به جست و جو در خانه پرداختند اما هيچ آثار درگيري و به‌هم ريختگي ديده نمي‌شد. آنها متوجه يك گاوصندوق خالي شدند كه در كمد يكي از اتاق‌ها بود. اين يعني قاتل يا قاتلان پس از جنايت رمز گاو صندوق را به‌دست آورده و محتويات داخل آن را خالي كرده بودند. كارآگاهان در تحقيقات خود پي بردند كه قرباني از 2سال قبل و پس از جدايي از همسرش به تنهايي زندگي مي‌كرده و هرازگاهي برادرزاده‌اش به ديدن او مي‌رفته است. به دستور قاضي جنايي، جسد مرد نقاش براي تعيين علت اصلي مرگ به پزشكي قانوني انتقال يافت و كارآگاهان تجسس‌هاي خود را براي حل اين معماي مرموز شروع كردند.

کد خبر 324622

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha