دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲
۰ نفر

معمای مرگ مرموز مرد جوانی در پایتخت پس از ۴‌ماه تحقیقات تخصصی فاش شد.

نردبان

بررسي‌ها حكايت از اين دارد كه مرگ وي، جنايت نيست بلكه يك حادثه بوده است. هفتم مهرماه امسال گزارش مرگ مرموز مرد 37ساله‌اي در اختيار قاضي محسن مديرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسراي جنايي تهران قرار گرفت. در اين گزارش آمده بود كه مردي در كارگاهي دچار حادثه شده و به‌علت ضربه‌اي كه به سرش وارد شده به كما رفته است.

پس از چند روز پزشكان مرگ مغزي اين مرد را تأييد كردند كه با رضايت خانواده‌اش اعضاي بدن او به بيماران نيازمند اهدا شد.به‌دنبال اين حادثه خانواده او به دادسراي جنايي رفتند و اعلام كردند كه او در كارگاه قرباني جنايت شده است. از همان زمان تحقيقات در اين خصوص آغاز و مشخص شد كه قرباني در كارگاه كار مي‌كرده و به گفته خانواده‌اش شبانه براي بنزين زدن خانه را ترك كرده و ديگر برنگشته است. كارآگاهان در مرحله بعد سراغ نگهبان كارگاه رفتند.

او به مأموران گفت: قرباني معمولا شب‌ها براي من شام مي‌آورد، شب حادثه هم طبق عادت هميشگي‌اش به كارگاه آمد اما گويا هرچه در زده من نشنيدم. او پس از آن تصميم گرفته تا از نردبان بالا آمده و وارد كانكس نگهباني شود اما از روي نردبان سقوط كرده و جان باخته است. درحالي‌كه خانواده قرباني همچنان اصرار داشتند كه پسرشان به قتل رسيده است، بعد از گذشت 4‌ماه از حادثه مشخص شد كه مرگ اين مرد يك حادثه بوده است و قتلي در ميان نيست. بررسي‌ها حكايت از اين دارد كه قرباني هنگام بالا رفتن از نردبان پايش ليز خورده و به پايين سقوط كرده است.

کد خبر 324459

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha