همشهری آنلاین: بشیر باباجان‌زاده به دلیل آسیب‌دیدگی جزیی در دیدار فینال سنگین وزن رقابت‌های کشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان کشتی نگرفت.

B.Babajanzade

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، تیم کشتی فرنگی ایران با دو نماینده در این رقابت‌ها حضور یافته است که در وزن 130 کیلوگرم بشیر باباجان‌زاده در دور نخست بالینت لام از مجارستان را پیش رو داشت که وی در این دیدار حاضر نشد. باباجان‌زاده در دور دوم با نتیجه 6 بر 0 لوکاس باناک، کشتی‌گیر کهنه‌کار لهستانی و دارنده مقام پنجم جهان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله نیز با نتیجه 3 بر 0 از سد استفان لاوریچ از کرواسی گذشت. باباجان‌زاده در دیدار فینال به دلیل آسیب‌دیدگی جزیی از ناحیه کتف با صلاحدید کادر فنی و برای تشدید نشدن آسیب‌دیدگی با گواهی پزشکی مقابل کوانگ منگ، دارنده مدال نقره آسیا و برنز بازی‌های آسیایی از چین کشتی نگرفت و به مدال نقره رسید.

در وزن 85 کیلوگرم نیز داود عابدین‌زاده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در یک کشتی نزدیک با نتیجه 3 بر 2 مغلوب جاوید حمزاتوف، دارنده مدال برنز جهان از بلاروس شد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال، عابدین‌زاده به گروه شانس مجدد رفت. وی با توجه به حاضر نشدن میچاک از لهستان به دلیل آسیب‌دیدگی در دیدار رده‌بندی، مقابل الکساندر کیکینوف، کشتی‌گیر کهنه‌کار و دارنده مدال برنز جهان و قهرمان اروپا در وزن 74 کیلوگرم از بلاروس با نتیجه یک بر چهار شکست خورد و پنجم شد.

رقابت های بین‌المللی کشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان از روز شنبه (17 بهمن) و به مدت 2 روز در شهر زومباتلی مجارستان برگزار می‌شود.

 

کد خبر 324281

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha