سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک با اشاره به اینکه آسایشگاه خیریه کهریزک در بحران اقتصادی به سر می‌برد گفت: هزینه پوشینه هر مددجودی آسایشگاه خیریه کهریزک در ماه ۲۰۰ هزار تومان است.

حسن احمدی مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک

دكتر حسن احمدی مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک گفت: موسسه خیریه کهریزک در سال 52 در مساحتی بالغ بر 200 متر مربع ساخته شده و امروز این محل با وسعت 420 هزار متر مربع در زیر بنایی حدود 180 هزار متر مربع به سه گروه سالمندان ، معلولان و بیماران ام اس ارائه خدمت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه با کمک‌های مردمی اداره می‌شود تصریح کرد: آسایشگاه خیریه کهریزک در تهران و استان البرز به بیش از 2 هزار و 500 مددجو ارائه خدمت می‌کند که 90 درصد آنان افراد بی بضاعت هستند که توان مالی ندارند.

احمدی با اشاره به اینکه بیش از 86 درصد هزینه‌های این مجموعه توسط خیرین تامین می‌شود ادامه داد: متاسفانه بحران اقتصادی جامعه آسایشگاه خیریه کهریزک را نیز در برگرفته و موجب شده این مجموعه با مشکلات مالی بسیاری مواجه شود.

وی با تاکید بر اینکه بیش از 1400 نفر پرسنل در آسایشگاه خیریه کهریزک (تهران و استان البرز) مشغول فعالیت هستند اظهار داشت: از شهریور ماه سال 93 تا آذر ماه سال 94 بیش از 800 نفر مددجو به آسایشگاه خیریه کهریزک اضافه شده اند که متاسفانه این امر آسایشگاه خیریه کهریزک را با بحران مواجه کرده است.

مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک با اشاره به اینکه حدود 70 درصد مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک دچار بی اختیاری هستندافزود : هر مددجوی کهریزک که با مشکل بی اختیاری مواجه است میانگین 4 عدد پوشینه در طول روز استفاده می کند که هزینه آن در ماه بیش از 200 هزار تومان است.

احمدی خاطرنشان کرد: از مردم و مسئولین می‌خواهیم تا آسایشگاه خیریه کهریزک را در این بحران اقتصادی حمایت کنند.

کد خبر 323685

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha