همشهری آنلاین: مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک گفت: آسایشگاه خیریه کهریزک بابت ارائه خدمات در منزل برای هرمددجو مبلغ ۵۰۰هزار تومان در ماه هزینه می‌‌کند که تنها یک پنجم از کل هزینه های تیم مراقبت در منزل از محل یارانه ها تامین می‌‌شود.

حسن احمدی مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک

دکتر حسن احمدی مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک گفت: هزینه ارائه خدمات در منزل آسایشگاه خیریه کهریزک مبلغ 500 هزار تومان برای هر مددجو است.

وی ادامه داد: یارانه‌ای که دولت برای خدمات در منزل در نظر گرفته مبلغ 105 هزار تومان است که این رقم یک پنجم از هزینه‌هایی است که آسایشگاه خیریه کهریزک برای مددجویان خود هزینه می‌‌کند.

وی با اشاره به اینکه در استان تهران 250 نفر و در استان البرز 170 نفر از خدمات هوم کر آسایشگاه خیریه کهریزک استفاده می‌‌کنند تصریح کرد: اعضای تیم مراقبت در منزل شامل پزشک، پرستار، مددکار اجتماعی، فیزیوتراپیست، کاردرمانی و روانشناس هستند و تمامی خدمات به صورت رایگان انجام می‌‌شود.

مدیر عامل آسایشگاه خیریه کهریزک افزود: برنامه توانبخشی مبتنی بر خانواده با ارائه خدمات توانبخشی و مراقبتی در منزل از جمله نیازهای واقعی توانخواهان و سالمندان و متناسب با مقتضیات اجتماعی فرهنگی است.

احمدی خاطر نشان کرد: تلاش می‌‌کنیم با استمرار این برنامه بتوانیم سمت و سوی ارائه خدمات را از مراکز شبانه روزی به سوی منازل سوق دهیم زیرا این امر موجب افزایش آگاهی جامعه و خانواده، افزایش امید به زندگی و حفظ کیان خانواده است.

کد خبر 324464

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha