همشهری آنلاین: مدیریت مرکز نگهداری شبانه روزی و روزانه کودکان معلول آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای والدین این کودکان کرد.

برگزاری کلاس‌های آموزشی برای والدین کودکان معلول

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز؛ مدیریت ساختمان نیلوفر (مرکز نگهداری شبانه روزی و روزانه کودکان معلول) برای آشنایی و رفع مشکلات خانواده ها اقدام به برگزاری کلاس آموزشی کرد.

مرکز نگهداری و توانبخشی شبانه روزی و روزانه کودکان معلول ذهنی - جسمی در اتاق آموزش ساختمان نیلوفر با برنامه‌ریزی مدیر مرکز، اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی نموده است تا در این راستا همسو با مربیان آموزشی در جهت کمک رسانی به کودکان خود گام بردارند.

در این کلاس‌ها مادران، مشکلات رفتاری و تربیتی فرزندان خود را مطرح می‌کنند تا با راهنمایی کارشناسان در جهت رفع آن برآیند.

جوادی مدیر مرکز نگهداری شبانه روزی و روزانه کودکان معلول در خصوص این کلاس ها گفت: مرکز جامع توانبخشی کودکان به صورت منسجم ،جلسات ماهانه‌ای با هدف آشنایی با روند فعالیت آموزشی کودکان برگزار می‌نماید.

وی ادامه داد: در این جلسات مسئولین بخش‌ها، روانشناسان و مددکاران حضور پیدا می‌کنند و در هر جلسه یک موضوع روانشناسی را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: در این کلاس‌ها مسئولین مرکز با مشکلات خانواده‌ها از نزدیک آشنا شده و خانواده‌ها نیز از فعالیت‌های درمانی و برنامه های آموزشی فرزندان خود و روند پیشرفت شان مطلع می‌گردند.

گفتنی است: در پایان این جلسات خانواده‌های کودکان ابراز رضایت کامل از حضور در جلسات آموزشی دارند و عنوان می‌کنند که با راهنمایی‌های کارشناسان توانسته‌اند بسیاری از مشکلات خود را برطرف نمایند.

کد خبر 319197

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha