همشهری آنلاین: رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور از بارش برف و باران در ۱۱ استان و محور مواصلاتی خبر داد و گفت: رانندگان در گردنه‌های برف‌گیر حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

به گزارش مهر، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین گزارشات نقشه‌های پیشیابی اظهار داشت: برابر گزارش‌های دریافتی در استان البرز محور کرج- چالوس، آذربایجان غربی محورهای شاهین‌دژ- میاندوآب، پیرانشهر و سردشت همچنین استان زنجان محور طارم بارش برف گزارش شده است.

وی درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور نیز افزود: در استان های تهران، البرز، همدان، لرستان، کرمانشاه، ایلام، کردستان و زنجان بارش پراکنده باران گزارش شده است.

رحمانی با اشاره به اینکه ترافیک صبحگاهی در محور کرج- قزوین به پایان رسیده و اکنون تردد در این محور آرام گزارش شده است، تصریح کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جو آرام و ترافیک روان برخوردار هستند.

وی با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی از سمت غرب کشور و افزایش برف و باران به رانندگانی که قصد تردد از محورهای برف‌گیر غرب کشور را دارند درخواست کرد: قبل از انجام مسافرت حتما گزارش راه ها و مسدود بودن جاده ها را از سایت پلیس راهور استعلام کرده و برای تردد در گردنه های برف گیر حتما خودروی خود را به وسایل گرمایشی و ایمنی مجهز کنند.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور اضافه کرد: تردد بدون زنجیر چرخ برای همه خودروها اعم از سواری و اتوبوس‌های حمل و نقل برون شهری ممنوع است.

کد خبر 322515

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha