همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی کشور پیش‌بینی کرده است که بارندگی‌ها امروز هم ادامه خواهد داشت و به تدریج از عصر فردا میزان بارندگی در غرب کشور کمتر خواهد شد و دمای هوا نیز کاهش می‌یابد.

به گزارش مهر، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی امروز سامانه بارشی فعال در کشور همچنان فعالیت خود را در نوار غربی، سواحل غربی و مرکزی دریای خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی و شرقی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و بخش‌هایی از جنوب و مرکز کشور به شکل بارش باران و در مناطق کوهستانی به شکل برف و در مناطق جنوبی با رعد و برق و در مناطق مستعد همراه با تگرگ ادامه خواهد داد.

احد وظیفه اعلام کرد: شدت این بارش‌ها در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، اسلام، شمال خوزستان، شمال و غرب فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، همدان، مرکزی، زنجان، قزوین البرز، تهران، گیلان و مازندران خواهد بود.

به گفته وی از اواخر وقت فردا دوشنبه ضمن کاهش بارش از غرب، جنوب غرب، و دامنه‌های زاگرس مرکزی، دمای هوا در این مناطق به طور نسبی کاهش خواهد یافت. همچنین روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، خلیج فارس و دریای خزر مواج پیش‌بینی شده است.

هوای تهران امروز ابری، همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت ۱۲ و ۷ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

کد خبر 322684

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha