شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴
۰ نفر

نمایشگاه «چهار فصل» برگزیده ۳۰ سال عکاسی عباس کیارستمی با حضور انبوه هنرمندان و هنردوستان شامگاه جمعه ١١ دی در نگارخانه بوم به تماشا درآمد.

نمایشگاه عکس

در اين نمايشگاه، ٢٩ عكس در ابعاد بسيار بزرگ و يك ويدئوآرت ارائه شده و 6 مجموعه عكس هنرمند نامدار ايراني را در بر مي‌گيرد.
به گزارش همشهري، نگارخانه بوم براي نمايش اين مجموعه ناب كه بسياري از آنها براي نخستين بار در ايران ارائه مي‌شوند، چند ديوار نمايشگاهي به فضاي خود افزود. اين ديوارها در مجموعه «درها و يادها» به بازسازي خاطره كوچه‌هاي باريك و بن‌بست قديمي بسيار كمك كرده است.

حضور چهره‌هايي چون آيدين آغداشلو، علي مرادخاني، رضا كيانيان، محمد رحمانيان، داريوش طلايي، سيف‌الله صمديان، قباد شيوا و... از ويژگي‌هاي افتتاحيه اين نمايشگاه بود. سفيدبرفي، راه‌ها، مهتاب، درها و يادها، ديوار و پنجره رو به حيات 6 مجموعه عكس كيارستمي است و در كنار آنها ويدئوآرت 4دقيقه‌اي «اسب‌ها» از مجموعه «24فريم» هم به نمايش درمي‌آيد. اين نهمين نمايشگاه نگارخانه بوم از بدو تاسيس در سال ٩١ تا امروز به شمار مي‌آيد. تمام آثار به نمايش درآمده در بوم در زمره گنجينه اين نگارخانه در راستاي حمايت از هنر ايران است و جنبه فروش ندارد. خبر خوب براي علاقه‌مندان هنر تجسمي اينكه نمايشگاه چهارفصل تا 27اسفند ادامه دارد.

کد خبر 320180

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha