همشهری آنلاین: استقلال تهران با پیروزی مقابل سیاه‌جامگان هم امتیاز تیم صدر جدولی استقلال خوزستان شد.

استقلال

دوشنبه 7 دي به صورت كامل روز استقلال بود. استقلال خوزستان با مشخص شدن نتايج بازي‌ها صدر نشين ماند. استقلال تهران با پيروزي مقابل سياه‌جامگان، هم امتياز با يار خوزستاني‌اش در رده دوم قرار گرفت و تك گل سياه‌جامگان را هم عنايتي، بازيكن اسبق استقلال به ثمر رساند.

استقلال تهران در هواي آلوده و با حداقل تماشاگر ميزبان سياه‌جامگان خراسان بود. بازيكنان پروزي مظلومي معلوم بود به هيچ چيزي جز پيروزي فكر نمي‌كنند.

آن سوي ميدان نيز بازيكنان فرهاد كاظمي بودند و اين بدان معنا بود كه حتما در لاك دفاعي نمي‌روند. اينگونه بود كه يك بازي پرتحرك خلق شد.

گل نخست استقلال را كه از همان ابتدا پر صلابت بازي را آغاز كرده بودند محسن كريمي در دقيقه 36 به ثمر رساند. آبي‌ها كه مي‌خواستند تفاضل گل خود را بالا ببرند تا شايد به صدر برسند به حملات خود ادامه دادند تا اينكه در دقيقه 42 شهباززاده گل دوم تيم‌اش را به ثمر رساند.

كاظمي در نيمه دوم عنايتي را كه در پست دفاع بازي مي‌كرد به نوك حمله فرستاد و اين فروارد تمام نشدني در دقيقه 50 يك گل را جبران كرد.

استقلالي‌ها كه به ناگاه متوجه خطر شده بودند به حملات خود ادامه دادند و برهاني در دقيقه 66 گل سوم تيم‌اش را به نام خود كرد.

استقلال با اين پيروزي 33 امتيازي شد و فقط به دليل تفاضل گل برتر هم نام خوزستاني‌اش در مكان دوم قرار گرفت. سياه‌جامگان نيز با اندوخته 9 امتيازي خود هم‌چنان در رده ماقبل آخر جدول باقي ماند.

کد خبر 319729

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha