همشهری آنلاین: اواخر هفته گذشته بود که انتشار یک تصویر در یکی از صفحات شخصی فرهاد مجیدی در شبکه‌های مجازی همه نگاه‌ها را به خود معطوف کرد.

استقلال

«ورزش سه» نوشت: فرهاد مجیدی در آن تصویر ادعا کرده بود که خبرهای خوشی برای استقلال در راه است و احتمالا این اخبار بی‌ارتباط با شخصی که در آن عکس کنار فرهاد مجیدی ایستاده نبوده است؛ فردی که «برایان اعتماد» نام دارد و از ابتدای انتشار این عکس گمانه‌زنی‌های فراوانی پیرامون او و اهدافش به وجود آمد.

از احتمال جذب دو بازیکن اسپانیایی گرفته تا بازپس‌گیری دارایی‌های بلوکه‌شده استقلال در خارج کشور، مطرح شد که البته همه اینها حدس و گمان‌هایی است که از واقعیت به دور بود.

  • برایان اعتماد کیست؟

بر خلاف برخی صحبت‌های مطرح شده مبنی بر اینکه برایان اعتماد ایجنت فوتبال است، او یک وکیل بین‌المللی است. مجوز وکالت خود را از ایالات متحده آمریکا و شهر نیویورک اخذ کرده و در ابتدا به خاطر فراست حقوقی که داشت برخی سیاستمداران ایالتی کالیفرنیا از او به عنوان مشاور حقوقی استراتژیک استفاده کردند.

برایان اعتماد مهارت‌های قانونی خود را با کار در دفتر دادستان کل در نیویورک و برای سناتور تام مک کلینتوک McClintock در کالیفرنیا ارتقا بخشید. وی سپس مدت زیادی از زمان خود را در سنگاپور صرف مشاوره دادن به دیپلمات‌ها و سیاست‌مداران برجسته این کشور کرد و مدیریت توسعه املاک و مستغلات در DTZ این کشور را بر عهده داشت.

او سپس به امارات رفت و به عنوان مشاور حقوقی توسعه املاک و مستغلات PJSC مسئولیت رهبری طرح‌های توسعه املاک و مستغلات بازارهای کلیدی شرکت از جمله امارات متحده عربی و بازارهای بین‌المللی را بر عهده گرفت و بدین ترتیب رفته رفته به غول املاک امارات متحده عربی تبدیل شد و به مدیر عاملی Hamptons بین‌المللی املاک و مستغلات در شرق میانه رسید.

برایان اعتماد سپس به دنبال تأسیس بخش خاورمیانه شرکت بزرگ Christie realstate به عنوان مدیر اجرایی این شرکت در خاورمیانه منصوب شد.

یواخیم رانگ مدیر ارشد منطقه‌ای کریستی برای اروپا، شرق میانه، روسیه، هند و آفریقا دلیل انتخاب برایان اعتماد را پس زمینه گسترده در کارگزاری املاک و مستغلات و در سراسر شرق میانه و همچنین تجربه طولانی مدت کار کردن با برخی از خانواده‌های با نفوذ در منطقه نام برد.

  • شرکت کریستی

اما شرکت لوکس کریستی که برایان اعتماد مدیریت آن در بخش خاورمیانه را برعهده دارد و اینطور که از جوانب امر پیداست قرار است همکاری‌های گسترده‌ای را از طریق فرهاد مجیدی با استقلال داشته باشد، یک شرکت بین‌المللی و عظیم املاک است که به عنوان غول املاک جهان شناخته می‌شود.

سنگ بنای این نام تجاری در سال 1766 میلادی با شعار اعتماد، صداقت، اختیار و تعالی گذاشته شده است و دامنه گستردگی این شرکت به 46 کشور جهان می‌رسد و اخیراً در پرتغال، هلند، موناکو، هاوایی، سنگاپور، آفریقای جنوبی، جزایر قناری، اسپانیا و اتریش هم گسترش یافته است.

اما بخش خاورمیانه این شرکت در سال 2014 در دبی تأسیس و از همان ابتدا مدیریتش به برایان اعتماد سپرده شده است. دفتر مرکزی این شرکت در طبقه هفتم ساختمان مربع در شهر دبی قرار دارد.

  • بمب بزرگ خبری منفجر می‌شود؟

با این اوصاف، هنوز هیچکدام از طرفین و حتی مسئولان ذیربط در این زمینه اظهارنظر رسمی نکرده‌اند و هنوز به طور کامل انگیزه‌ها و دلایل این همکاری و همچنین امکان عملیاتی شدنش مشخص نیست و باید تصمیمات مسئولان وزارت ورزش را نیز در این بین در نظر گرفت.

کد خبر 319912

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha