همشهری آنلاین: نیم فصل دوم لیگ پانزدهم با تساوی تیم‌های سپاهان، فولاد، پرسپولیس و پیروزی ذوب‌آهن آغاز شد.

ذوب آهن

سپاهان اصفهان كه مدتي است روي خوش به خود نمي‌بيند در اهواز با تيم صدر جدولي استقلال خوزستان به تساوي يك بر يك رسيد. براي خوزستاني‌ها رحيم زهيوري در دقيقه 58 گل زد و زرد‌هاي زاينده رود با گل دقيقه 85 خلعتبري به آن پاسخ دادند.

استقلال خوزستان با 33 امتياز همچنان صدر نشين خواهد ماند و سپاهان 23 امتيازي براي پيدا كردن جايگاه خود بايد منتظر ديگر بازي‌‌هاي اين هفته باشد.

در ديگر بازي روز شنبه 5 دي ماه، راه‌آهن ميزبان فولاد خوزستان بود. در اين بازي ميزبان در دقيقه 45 توسط محمد رضا خانزاده به گل برتري رسيد اما راه‌آهني‌ها در دقيقه 58 با گل محمد عباس‌زاده تلافي كردند. با اين تساوي فولاد يازده امتيازي شد و راه‌آهن به امتياز 12 رسيد.

تساوي ديگر اين روز را پديده مشهد و پرسپوليس با نتيجه 2 بر 2 رقم زدند. سرخ‌هاي پايتخت با اين تساوي 26 امتيازي شدند و جايگاه آنها بستگي به دو بازي ديگري اين هفته دارد. پديده هم با 19 امتياز ظاهرا در همان مكان يازدهم باقي خواهد ماند.

در آخرين بازي 5 دي، ذوب‌آهن كه خوب خيز برداشته و حتي به فينال جام حذفي هم رسيده است توانست با تك گل مرتضي تبريزي در دقيقه 56 از سد ميهمان خود ملوان انزلي بگذرد. شاگردان گل‌محمدي با اين پيروزي 29 امتيازي شدند و قطعا در مكان سوم باقي خواهند ماند ملوان 17 امتيازي هم از رده دوازدهم تكان نخواهد خورد.

کد خبر 319419

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha